Saturday, December 29, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Παρασκευής, της τελευταίας Παρασκευής του 2012
Καλή Ανατολή....Μια ανάσα από την καινούργια χρονιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό, λίγο μετά την Ανατολή της μέρας.
Όμορφη μέρα και σήμερα σχεδόν τέλος του Δεκέμβρη. Ηλιόλουστη με μπονάτσα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλύτερη ποιότητα Ζωής,
έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα όπως
καθημερινά για όλη την μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για να μην κρυώνουν.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Μόνος μου μένω
και όλα εγώ τα κάνω και καλά τα καταφέρνω. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες για να μπει
ο φρέσκος αέρας της καινούργιας μέρας και ο ήλιος. Δέκα η ώρα ντύθηκα στα γρήγορα
και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας και πήρα ότι χρειαζόμουν για το σπίτι.
Πήρα και ένα μαρούλι με τρυφερά φύλλα για τα καναρίνια μου που τους αρέσουν και
ένα κομμάτι μπρόκολο που και αυτό το τρων. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκατσα και
διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματά μου. Τώρα ενημερώνω τις σελίδες μου τις
καθημερινές και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας μουσική.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι μου και ετοιμάστηκα για να βγω να περπατήσω λίγο
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά που είναι όμορφη η μέρα. Αρκετός κόσμος στη
διαδρομή από και προς την πλατεία. Τα καφέ όμως στα πεζοδρόμια του μεγάλου δρόμου
με λίγο κόσμο, μέχρι σχεδόν άδεια. Τα μαγαζιά όλα άδεια, ούτε τις βιτρίνες κοιτάζουν
οι περαστικοί. Αρκετό κόσμο έχει η πλατεία και γεμάτα σχεδόν τα καφέ του πεζόδρομου
και τα ψωμάδικα. Τα μαγαζιά ανοιχτά, αλλά κόσμος δεν μπαίνει για να ψωνίσει, εκτός
από τα παιδιά που ψωνίζουν από τα μαγαζιά με μικρό δώρα για τις γιορτές. Δεν έχει
ο κόσμος λεφτά. Τέλειωσαν τα λεφτά των γιορτών. Αυτό βλέπω καθημερινά όταν ανοίγω
το πορτοφόλι μου κάθε φορά για να πληρώσω. Δεν παραπονιέμαι, αλλά αυτή είναι
η αλήθεια που την ζω καθημερινά. Έκανα την βόλτα μου, απλά, τίποτα δεν ψώνισα και
επέστρεψα σιγά σιγά σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα και μεσημεριανό
φαγητό. Μάζεμα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω αν όλα είναι εν τάξει
και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έγερση κανονική, ήπια τα χάπια
τα απογευματινά με ένα ποτήρι νερό και παρέα με την κούπα με τον καφέ γράφω για
την σελίδα μου τα Καθημερινά. Σήμερα έχει και Πανσέληνο με το φεγγάρι του Δεκέμβρη
να λάμπει στον πολύ όμορφο Αττικό ουρανό. Πάντως ο καιρός χαλάει σιγά σιγά έτσι
λέει το μετεωρολογικό. Μέχρι τώρα όμως η βραδιά είναι πολύ καλή. Θα δούμε αργότερα.
Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Ντύθηκα και βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου, για να δω, μια που είναι
πολύ όμορφη η βραδιά. Τα είπαμε λιγάκι, ήπια μια κούπα τσάι και έφυγα λίγο μετά τις
εννιά για επιστροφή στο σπίτι να δω τον αγώνα μπάσκετ του Παναθηναϊκού με την
Ζαλγκίρις στο ΟΑΚΑ. Δύσκολος αγώνας για τους Πράσινους.
Τελικά Παναθηναϊκός – Ζαλγκίρις 67-66 Δύσκολα αλλά κέρδισε ο Παναθηναϊκός.
Αύριο πάλι....Σάββατο. Τελευταίο Σάββατο του Δεκέμβρη, μια ανάσα από την
καινούργια χρονιά. Καλή Ανατολή.....
Τα λέμε αύριο πάλι από το πρωί, λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας !

No comments:

Post a Comment