Thursday, December 20, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Τετάρτης
Καλή Ανατολή γιορταστική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, το πρωί, λίγο μετά την Ανατολή της Μέρας και του
Ήλιου. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου τον πρωινό για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα έξω στο
φως της καινούργιας τα καναρίνια μου και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωί για
όλη την ημέρα. Με περίμεναν και τα δυο καθισμένα ήσυχα στη γωνιά τους.
Τακτοποίησα το σπίτι, συγύρισα όπως κάθε πρωινό και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες
για να μπει στο σπίτι καθαρός αέρας και το φως της μέρας. Κρύο έχει και σήμερα
από το πρωί και θέλει προσοχή και καλό ντύσιμο. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για το
επόμενο τετραήμερο. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι τη Μικροβιολόγο μου για
να μου πάρει λίγο αίμα για δυο εξετάσεις που πρέπει να κάνω. Γύρισα στα γρήγορα
σπίτι και άρχισα την προετοιμασία για το μαγείρεμα. Πριν ερχόμενος για το σπίτι
πέρασα και από το μανάβικο της γωνίας και πήρα λίγο μαϊντανό, ντομάτες και ένα
μαρούλι με φύλλα τρυφερά, για τα καναρίνια, που τους αρέσει. Η ώρα κοντεύει δέκα
και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Αρχή με το τσιγάρισμα του κρεμμυδιού και του σκόρδου.
Μακαρόνια με κιμά, με σάλτσα πικάντικη έχει σήμερα. Είναι από τα αγαπημένα μου
φαγητά με μακαρόνια Barilla. Το μαγείρεμα συνεχίζεται με χαμηλή φωτιά, πάντα σιγά
σιγά για να γίνει νόστιμο. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος ο κιμάς με την
πολύ όμορφη και πικάντικη σάλτσα. Τα μακαρόνια θα τα βράσω 10 λεπτά πριν το φαγητό.
Ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω για τις σημερινές δουλειές και τη βόλτα τη μεσημεριανή.
Πήρα το Τραμ και πήγα στο Φάληρο για βόλτα και στην Τράπεζα. Όμορφα ήταν στην
παραλία, μπονάτσα με συννεφιά και κατά διαστήματα ήλιο. Αρκετός κόσμος και στο
Τραμ και στην παραλία από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα τις δουλειές μου και την βόλτα
μου και με το Τραμ επιστροφή στο σπίτι για να αφήσω κάτι που είχα ψωνίσει για το
σπίτι και για το μεσημεριανό φαγητό. Χόρτα για σαλάτα. Έβρασα τα μακαρόνια και λίγο
μετά τις δυο έφαγα μακαρόνια με κιμά, με από πάνω παρμεζάνα, χόρτα σαλάτα με λίγο
τυρί, μια φέτα φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και πήγα για την
μεσημεριανή ξεκούραση. Πριν έριξα και μια ματιά στα καναρίνια να δω αν χρειάζονται
κάτι τις. Τους άλλαξα και μπαλκόνι, τα έβαλα στο ήλιο πόρο μπαλκόνι, που το κρατά ζεστό
ο ήλιος και είναι από την απάνεμη μεριά του σπιτιού. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Απογευματινά χάπια με ένα ποτήρι νερό και δυο γουλιές καφέ. Έφαγα και έναν πολύ ωραίο
κουραμπιέ που έφτιαξε η ξαδέρφη μου η Μάνια. Να είναι καλά. Σήμερα δεν έχει έξοδο
βραδινή για βόλτα και ποτάκι. Σπίτι που είναι ήσυχα και ζεστά παρέα με μια κούπα
πράσινο τσάι, διάβασμα, γράψιμο ακούγοντας όμορφη μουσική και τραγούδια.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια, που με περίμεναν, στη ζεστασιά του σπιτιού
για να περάσουν την βραδιά τους μέχρι την ανατολή της μέρας. Έτσι πέρασε η σημερινή
βραδιά γράφοντας για τη σελίδα μου τα Καθημερινά και ενημερώνοντας τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment