Tuesday, December 25, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα......Καλό πρωινό Δευτέρας παραμονής Χριστουγέννων
Καλή Ανατολή της Ημέρας.....
Σήμερα κάλαντα και τρίγωνα....Να τα πούμε ?????

Μεγάλη μέρα σήμερα με τα κάλαντα να ακούγονται από νωρίς το πρωί σε όλους
τους δρόμους της γειτονιάς μου από τις όμορφες φωνές μικρών και μεγάλων.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους μικρούς και μεγάλους. Νωρίς ξύπνησα σήμερα λίγο
μετά την ανατολή της ημέρας. έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, όπως κάθε πρωινό. Όμορφη η μέρα σήμερα
και σίγουρα ηλιόλουστη. Μόνο θέλει προσοχή γιατί κάνει κρύο αρκετό και θέλει
ντύσιμο καλό. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι, Χριστούγεννα αύριο και πρέπει όλα να είναι
εν τάξει. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο
φως της μέρας και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για το
επόμενο τετραήμερο. Χοιρινό με κρεμμυδάκια και πράσο σέλινο. Είναι από τα καλά
μου φαγητά τώρα που χειμωνιάζει. Προετοιμασία φαγητού για να είναι όλα έτοιμα πριν
αρχίσω το μαγείρεμα. Λίγο μετά τις 9 άρχισα το μαγείρεμα και τέλειωσα λίγο πριν τις 11.
Έγινε εξαιρετικό το φαγητό. Πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα φρέσκο ψωμί για το
μεσημεριανό φαγητό και για τις επόμενες δυο μέρες που είναι αργίες. Έκανα λίγα ψώνια
τις τελευταίας στιγμής και γύρισα σπίτι. Ντύθηκα καλά, γιατί έχει κρύο και βγήκα για τη
βόλτα μου την καθημερινή μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Κόσμος αρκετός στη
διαδρομή για την πλατεία και στην πλατεία. Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα και όλοι
βιάζονται για τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. Όλα γεμάτα, μαγαζιά, μικρομάγαζα, καφέ
και ψωμάδικα με τον κόσμο να κάνει τα ψώνια τα τελευταία για τα Χριστούγεννα, για
τα δώρα και το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Όμορφα όλα σήμερα και η μέρα, παρ όλο
που έχει κρύο αρκετό. Όμορφη η βόλτα στην πλατεία και στους γύρω δρόμους. Έκανα
και εγώ λίγα ψώνια από μικρό δώρα και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Φαγητό μεσημεριανό νοστιμότατο, με σαλάτα, τυράκι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια
κόκκινο κρασί. Μάζεμα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
μήπως χρειάζονται τίποτα και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Πριν μετέφερα τα
καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι για τα περάσουν το υπόλοιπο της μέρας. Λίγο πριν
της έξη έγερση και χάπια απογευματινά με ένα ποτήρι νερό. Ντύθηκα στα γρήγορα
και πετάχτηκα μέχρι το γιατρό μου που είναι εδώ κοντά και μου έγραψε τα φάρμακα
για τον επόμενο μήνα. Τέτοια ώρα δεν είχε κόσμο και τέλειωσα στα γρήγορα. Είπα
τα χρόνια πολλά στο γιατρό και γύρισα σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ντύθηκα καλά και πήγα να δω για λίγο τους δικούς μου και να τους πω από κοντά
τα χρόνια πολλά. Αύριο θα φάμε όλοι μαζί, έτσι γίνεται κάθε Χριστούγεννα μεσημέρι
και πρωτοχρονιάς. Ήπια ένα καφέ στα γρήγορα, τα είπαμε λιγάκι και επιστροφή σπίτι
στην ησυχία και στη ζεστασιά του σπιτιού. Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο, έκατσα
διάβασα τα μηνύματα και έστειλα μηνύματα με ευχές σε φίλους, συγγενείς και γνωστούς.
Έτσι πέρασε η βραδιά ακούγοντας τραγούδια και μουσική και γράφοντας στη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Η βραδιά πέρασε όμορφα και σήμερα. Χριστούγεννα πια.
Η Γέννηση του Χριστού μας.....Καλά Χριστούγεννα σε όλους !!!!!
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.

No comments:

Post a Comment