Sunday, December 9, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα σε όλους....Καλό πρωινό δημιουργικό
Καλή Ανατολή Σαββάτου.
Σάββατο σήμερα και ξύπνησα όπως καθημερινά νωρίς, λίγο μετά την Ανατολή
της μέρας και του ήλιου. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα και λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έκανα τον καφέ μου να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Καλή φαίνεται η μέρα
η σημερινή, μόνο που κάνει κρύο, άναψαν και τα καλοριφέρ από νωρίς το πρωί, τα
ανάβουν τουλάχιστον δυο ώρες για να ζεσταθεί το σπίτι. Οκτώ η ώρα, ώρα για τα
χάπια μου τα πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα
όπως κάθε πρωινό. Συμμάζεψα και το σπίτι γενικώς, άνοιξα και τις τζαμόπορτες να μπει
το φως και η ανάσα της καινούργιας μέρας και το πρωινό συνεχίζεται με τις δουλειές
του σπιτιού. Σήμερα έχω και μαγείρεμα, για το επόμενο τριήμερο, τι να κάνω, πρέπει
να κάνω οικονομία για να μπορώ να βγαίνω με τα χρήματα που παίρνω.
Δεν παραπονιέμαι αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ξεκίνησα την
προετοιμασία για το μαγείρεμα. Γιουβέτσι με αρνάκι και κριθαράκι θα μαγειρέψω
σήμερα, είναι απλό νόστιμο και αρέσει. Θα πάω τουλάχιστον μέχρι λίγο πριν τις 12.
Έτοιμη η προετοιμασία και άρχισα το μαγείρεμα σιγά σιγά όπως πάντα. Το μαγείρεμα
είναι δημιουργία, παρέα με την γεύση. Ανάμεσα στο μαγείρεμα και στο χρόνο, διάβασα
όλα τα μηνύματα και απάντησα σε αυτά που χρειαζόταν. Έριξα μια γρήγορη ματιά στην
επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και
έγραψα λίγα για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Δώδεκα η ώρα και όλα έτοιμα για
σήμερα στο σπίτι. Ντύθηκα και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία και
να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Από πεζοδρόμιο μεριά ντυμένος καλά
περπάτησα σιγά, σιγά μέχρι την πλατεία. Κόσμος αρκετός από και προς πλατεία και
στην πλατεία. Όλοι κάτι κρατάνε στα χέρια τους, εκτός από το κινητό τους. Είναι μέρες
για ψώνια γιορταστικά, για μικρούς για μεγάλους και το σπίτι. Έχουν σχετική κίνηση
και τα μαγαζιά, κυρίως αυτά που έχουν μικρό δώρα και στολίδια. Πάντως όλα είναι
στολισμένα γιορταστικά. Όμορφα να κάνεις τι βόλτα σου ανάμεσα σε τόσα στολίδια.
Όμορφη η πλατεία και καθαρή. Την ετοιμάζουν για τις γιορτές. Ψώνισα αυτά που ήθελα
και σιγά, σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Δυο η ώρα και μεσημεριανό φαγητό. Γιουβέτσι με αρνάκι και κριθαράκι, με παρμεζάνα
από πάνω, φρέσκο ψωμάκι, σαλάτα και δυο ποτηράκια κρασάκι. Καλά ήταν γιορταστικά.
Μάζεμα τα πιατικά και λίγο μετά τις τρεις μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη.
Έγερση κανονικά λίγο μετά τη δύση του ήλιου και τις μέρας, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, λίγο μετά τις έξη και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και έγραψα για τη σελίδα μου τα Καθημερινά μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Έβαλα μέσα τα
καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού, που με περίμεναν υπομονετικά καθισμένα στη
γωνιά τους. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς
μου να τους δω κάνοντας και τη βόλτα μου. Καλή η βραδιά, αλλά κάνει κρύο αρκετό
και βρέχει σιγά σιγά. Δεν κάθισα πολύ στους δικούς μου, τα είπαμε στα γρήγορα, ήπια
και τον καφέ μου και έφυγα επιστρέφοντας σιγά σιγά στο σπίτι. Βρέχει σιγά σιγά και
έχει ελαφρύ αεράκι. Στο δρόμο προς το σπίτι πολύ λίγοι κυκλοφορούν σχεδόν 10 η ώρα.
Επιστροφή στο σπίτι που είναι όμορφα και ζεστά, άλλαξα αμέσως, έβαλα τις πυτζάμες
μου και έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι. Όλα όμορφα, ζεστά και ήσυχα στο σπίτι.
Παρέα με την κούπα με το τσάι, κάθισα και ακούω μουσική, γράφοντας για τη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα, σε λίγο αλλάζει η μέρα. Κυριακή
η καινούργια ημέρα που έρχεται με βροχές και κρύο αρκετό.
Τα λέμε και πάλι από νωρίς το πρωί. Καλό ξημέρωμα.
Καλή ανατολή.....

No comments:

Post a Comment