Thursday, December 27, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό Τετάρτης, η επόμενη ημέρα των Χριστουγέννων
Καλή Ανατολή.....Γιορταστική και Ηλιόλουστη.
Όμορφη και σήμερα η ημέρα, σαν ημέρα. Σιγά σιγά περάσαμε ένα μήνα του
Χειμώνα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια
έξω στο φως της καινούργιας ημέρας και τα τακτοποίησα για όλη την ημέρα.
Συμμάζεψα το σπίτι λίγο και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως της μέρας και
καινούργιος αέρας. Προσοχή στα ρεύματα γιατί κουβαλάν κρυολογήματα. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Δέκα η ώρα, άνοιξα το κομπιούτερ
και παρέα με την κούπα του καφέ έκατσα και διαβάζω τα μηνύματα τα εορταστικά.
Απάντησα σε όσα χρειαζόταν, ενημέρωσα τις σελίδες μου, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας μουσική.
Η ημέρα συνεχίζεται στο σπίτι παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Η ώρα κοντεύει
δώδεκα, ντύθηκα καλά και βγαίνω να πάω τη βόλτα μου την γιορταστική μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος στο μεγάλο δρόμο από και προς την πλατεία.
Τα Τραμ περνούν κάθε 10 λεπτά σχεδόν γεμάτα προς Αθήνα και προς παραλία. Είναι
πολύ όμορφη η ημέρα και όλοι βγαίνουν τη βόλτα τους την γιορτινή. Έτσι και εγώ πάω
προς την πλατεία την γιορτινή μου βόλτα. Πολύς κόσμος στην πλατεία, γεμάτα όλα τα
καφέ, μέσα και έξω για αυτούς που καπνίζουν. Όλα είναι πολύ όμορφα και γιορταστικά.
Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία και πήρα το Τραμ και πάω παραλία, μια βόλτα, να
αναπνεύσω και να δω λίγο από την ομορφιά της θάλασσας. Σχεδόν γεμάτο το Τραμ για
ΣΕΦ και για ΒΟΥΛΑ. Αρκετός κόσμος πάει για τη βόλτα του προς παραλία αυτή την πολύ
όμορφη μέρα. Λιακάδα και άπνοια. Μπονάτσα πραγματική, αρκετοί κάνουν μπάνιο και
άλλοι παίζουν ρακέτα στην παραλία του Μπάτη. Όμορφο και σήμερα το Φάληρο όπως
πάντα. Περπάτησα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου και πήρα το
Τραμ, λίγο πριν τις δυο η ώρα και επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Πολύ όμορφα ήτανε και στην πλατεία και στην παραλία. Μεσημεριανό φαγητό, μάζεμα
τα πιατικά και μεσημεριανή ξεκούραση, αφού πρώτα έριξα μια ματιά στα καναρίνια.
Λίγο πριν τις έξη έγερση κανονική και χάπια απογευματινά. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ έκατσα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τώρα γράφω για τη σελίδα μου
τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά, ντύσιμο καλό γιατί έχει κρύο και υγρασία
και έξοδο για λίγο περπάτημα και μια σύντομη επίσκεψη στους δικούς μου. Αργία και
σήμερα και όλα είναι γιορταστικά. Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε με τους δικούς μου
και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επιστροφή στο σπίτι για τη συνέχεια της
βραδιάς. Έφτιαξα μια κούπα τσάι και κάθισα για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών και διάβασμα την επικαιρότητα και το μετεωρολογικό. Διάβασα τα
μηνύματα και απάντησα σε όσα χρειαζόταν και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Η βραδιά πάει προς το τέλος της.
Αύριο πάλι, είναι μια άλλη μέρα.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα......

No comments:

Post a Comment