Tuesday, December 18, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Δευτέρας Καλή βδομάδα γιορταστική
Καλή Ανατολή γιορτινή

Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό λίγο μετά την Ανατολή της μέρας.
Όμορφη φαίνεται η σημερινή ημέρα, η πρώτη της καινούργιας βδομάδας. Ηλιόλουστη,
Χειμωνιάτικη, μια βδομάδα πριν τη γιορτή των Χριστουγέννων. Μακάρι να κρατήσει
έτσι ο καιρός όλο τον Δεκέμβρη. Μας χρειάζονται οι καλές μέρες. Οικονομία στη
θέρμανση. Τα λεφτά τελειώνουν μόλις τα παίρνουμε. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω όπως κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως
της μέρας και τα τακτοποίησα για όλη την ημέρα. Συγύρισα το σπίτι όπως κάθε μέρα
έριξα λίγο νερό στις γλάστρες μου στα μπαλκόνια και κάθισα για την πρωινή ενημέρωση
από την επικαιρότητα παρέα με την κούπα με τον καφέ. Διάβασα τα μηνύματα και
ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω λίγες γραμμές στη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Δώδεκα η ώρα ντύθηκα και βγήκα για να πάω πλατεία που έχω
να κάνω βόλτα και να ψωνίσω κάτι που θέλω από τον Βασιλόπουλο. Όμορφη η μέρα
σήμερα με αρκετή ηλιοφάνεια, μπονάτσα γενική στα νότια προάστια της Αττικής.
Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά από και προς την πλατεία και στην πλατεία.
Όλα είναι γιορταστικά στους δρόμους, τα σπίτια, τα μπαλκόνια και η πλατεία. Μια
βδομάδα ακόμα για τα Χριστούγεννα και μετά Καινούργιος Χρόνος. Πέρασε μια ακόμα
χρονιά έστω και άσχημη για όλους μας. Ευχές να είναι καλύτερος ο καινούργιος χρόνος.
Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν για το σπίτι και γύρισα σιγά σιγά
από πεζοδρόμιο μεριά προς το σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα λίγο μετά τις
δυο και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τη δύση της μέρας και του ήλιου.
Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιάτα
του μεσημεριανού φαγητού και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα τα καναρίνια μέσα στη
ζεστασιά του σπιτιού και κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Σήμερα το βράδυ δεν έχει βραδινή έξοδο και βόλτα για πλατεία γιατί έρχεται βροχή.
Κρύο δεν κάνει πολύ, αλλά θα κάτσω στο σπίτι να περάσω τη βραδιά παρέα με την
κούπα με πράσινο τσάι και ένα κομμάτι κέικ. Τα καναρίνια κάθονται ήσυχα στη γωνιά
τους και απολαμβάνουν τη ζεστασιά του σπιτιού. Η ώρα κοντεύει έντεκα και βρέχει
συνεχώς. Ο Αττικός ουρανός είναι κλειστός με σύννεφα της βροχής. Αυτή την ώρα
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Όμορφα περνάει η βραδιά και στο σπίτι, έξω βροντάει και βρέχει. Η ώρα πλησιάζει
μεσάνυχτα, πλησιάζει και το τέλος της νύχτας. Σε λίγο αρχίζει η επόμενη μέρα.
Αύριο και πάλι θα τα πούμε λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment