Monday, January 28, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......




Τα ταξίδια του νου και της ζωής συνεχίζονται σε Ανατολή και Δύση
κάπου κάπου αργούν να επιστρέψουν γιατί πετάγονται στον Βοριά και τον Νοτιά
μήπως και εκεί συναντήσουν αν υπάρχει κάτι να γράψω που να μην είναι περιττό
πάντως πάντοτε επιστρέφουν με το χαμόγελο να φωτίζει τα πρόσωπά τους
η παρέα τους και η συντροφιά τους μου είναι απαραίτητη καθημερινά
ο νους και η ζωή μου χαμογελούν, μου κάνουν παρέα κάθε πρωινό
μαζί με τα δυο μου καναρίνια και αυτό είναι πολύ σημαντικό, ότι καλύτερο
Η καθημερινότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του νου και της ζωής
την καθημερινότητα την συναντώ παντού, ακόμα και στον ύπνο μου
γι αυτό πάντα έχω και γράφω κάτι που να μην είναι περιττό
ο νους και η ζωή μου χαμογελούν και ετοιμάζονται να δραπετεύσουν
να αλητεύσουν στα καλντερίμια της Ανατολής και αργότερα της Δύσης
Τους αρέσουν τα ταξίδια και η περιπέτεια λίγο μετά την ανατολή της κάθε ημέρας
εγώ εδώ, τους περιμένω να επιστρέψουν με νέα που να μην είναι περιττά
αλητεύουν αυτοί αντί εγώ και κάθε φορά που επιστρέφουν μου χαμογελούν
είναι πολύ σπουδαίο να έχεις δίπλα σου, κοντά σου, τον νου και την ζωή
είναι χάρισμα του δημιουργού να βρίσκονται δίπλα σου μέχρι το τέλος
Χαμογελώ κάθε φορά που γυρίζουν γιατί αισθάνομαι ασφαλείς
και ετοιμάζομαι να γράψω για όλα αυτά που δεν είναι περιττά
περπατώ και σκέφτομαι αν μου είναι απαραίτητοι ο νους και η ζωή
το βλέπω στα πρόσωπα και στα μάτια όλων των περαστικών στο δρόμο όταν περνούν
η ζωή χρειάζεται του νου και ο νους την ζωή
εγώ τους χρειάζομαι και τους δυο για να πορεύομαι και να ζω με ασφάλεια
πως αλήθεια να μην χαμογελώ που έχω πλάι μου τον νου και την ζωή
ταξιδεύω και εγώ μαζί τους τις περισσότερες φορές στα καλντερίμια της ανατολής
της δύσης του βοριά και του νοτιά και απολαμβάνω την ομορφιά των ταξιδιών
Ο νους και η ζωή κάνουν ταξίδια μοναδικά, με συννεφιά και ξαστεριά
με θύελλες και καταιγίδες, με άπνοιες και μπονάτσες, με φουσκοθαλασσιές
και πάντα γυρίζουν χαμογελαστοί, πως να μην χαίρομαι και να μην χαμογελώ και εγώ
πολλές φορές ταξιδεύοντας στην ομορφιά του νοτιά συναντούν τα Αλμπατρός τα μοναδικά
που πετούν στη θάλασσα του νοτιά ψάχνοντας παρέα και τροφή στον ωκεανό
ο νους και η ζωή είναι τα Αλμπατρός της Ζωής αυτά που χρειάζονται για να ζεις

No comments:

Post a Comment