Wednesday, January 16, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης χειμωνιάτικο και συννεφιασμένο.
Καλή Ανατολή δημιουργική.....
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο πριν τις οκτώ με συννεφιασμένο τον Αττικό
ουρανό. Χρειάζεται προσοχή η μέρα γιατί έχει κρύο αρκετό. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό για
να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
υγείας και ζωής, έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα
όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη την ημέρα.
Τιτιβίζουν και κελαηδούν και τα δυο από το πρωί. Είναι η πρωινή καθημερινή μου
παρέα. Συμμάζεψα το σπίτι γιατί σε λίγο θα βγω γιατί έχω δουλειά στην Αθήνα και
πρέπει να πάω. Θα πάω με το τραμ κατά τις 11 η ώρα. Ξυρίστηκα ετοιμάστηκα,
ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω στη στάση του Τραμ που όπου νάνε θα περάσει
για να πάω Σύνταγμα. Η ώρα είναι λίγο πριν της έντεκα. Δεν άργησε να έρθει το Τραμ
που ήταν σχεδόν γεμάτο, μπήκα και φύγαμε για Σύνταγμα. Σε μισή ώρα ήμουν στο
Σύνταγμα, πήρα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης μπροστά από την είσοδο του Μετρό και
κατηφόρισα τη Λ. Αμαλίας από τη δεξιά μεριά και πήγα στο Κέντρο φωνής και
κατάποσης στο Νο. 42 της Λ. Αμαλίας που είχα ραντεβού για να μου πάρουν, μαζί
με τον δάσκαλό μου και τον γιατρό μου συνέντευξη για την τηλεόραση του ΜΕΓΚΑ
για την Εκπομπή του κυρίου Κεφαλογιάννη που είναι το Σάββατο στις 16.45.
Από εκεί τέλειωσα λίγο πριν τις δυο η ώρα, όλα πήγαν καλά στη συνέντευξη, έτσι μου
είπαν. Απλά θέλουν να δείξουν πως ζω, συμπεριφέρομαι και αντιμετωπίζω τη ζωή μετά
την εγχείρηση για τον καρκίνο στον λάρυγγα. Και κυρίως την αφαίρεση λόγω του
καρκίνου των φωνητικών χορδών και του λάρυγγα που είχαν προσβληθεί από τον
καρκίνο. Πως με μόνο τον οισοφάγο προσπαθώ να μιλήσω έστω και σιγά σιγά και
τα καταφέρνω πολύ καλά να συνεννοούμαι με τους ανθρώπους χωρίς πρόβλημα.
Υπομονή χρειάζεται και προσπάθεια μεγάλη. Πάντως τα καταφέρνω μια χαρά 18
μήνες μετά την εγχείρηση και ούτε μέχρι τώρα έχει παρουσιαστεί τίποτα σε σχέση
με την παρουσία καρκίνου, η έχει γίνει κάπου μετάσταση. Μακάρι να πάνε όλα καλά
μέχρι το τέλος, όσο μακρυά και αν είναι αυτό το τέλος. Πήρα το Τραμ κάθισα κιόλας
και στα γρήγορα γύρισα Ν. Σμύρνη και γραμμή για το σπίτι. Μεσημεριανό φαγητό
μοσχαράκι με μανιτάρια, κουνουπίδι, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια
κρασί. Όλα πήγαν καλά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή
ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα, μόλις άρχισε να νυχτώνει και να συννεφιάζει.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ τον πρωινό
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα
τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη βραδιά, ήπια τα χάπια μου
τα βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα για τη βόλτα μου τη βραδινή. Πήγα μέχρι τους
δικούς μου να τους δω, να πιω ένα καφέ και να τους πω τα σημερινά. Έφυγα λίγο
μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα γιατί βρέχει αρκετά. Ευτυχώς ήμουν
καλά ντυμένος, αλλά χωρίς ομπρέλα. Απλά περπατούσα στη βροχή λίγο πιο γρήγορα
από το κανονικό. Επιστροφή στο σπίτι, άλλαξα αμέσως, έφτιαξα μια κούπα τσάι
πράσινο και κάθισα να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ, αθλητικά και μετεωρολογικό.
Στη συνέχεια της βραδιάς έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έγραψα για τη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Αύριο πάλι....Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή.....Καλή συνέχεια στη ζωή !

No comments:

Post a Comment