Wednesday, January 23, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Κάθε πρωί που ξυπνάω, πριν πιο την πρώτη γουλιά από τον καφέ μου
σκέφτομαι αν έχω κάτι να γράψω η να πω που να μην είναι περιττό
ο νους και η ζωή συνέχεια δραπετεύουν για να βρουν κάτι μη περιττό να γράψω
να γράψω κάτι που να μην το έχω διαβάσει και να μην είναι και βαρετό
Να μην υπάρχει μεγάλη απόσταση ανάμεσα σε αυτά που θα γράψω και σε αυτά που ζω
ανάμεσα σε αυτά που θέλω και σε αυτά που λέω πως θέλω
μ αρέσουν οι εικόνες του δρόμου και ας είναι και σκυθρωπές
δεν χρειάζεται να είναι πολυτελής γιατί τις πιο πολλές φορές είναι βαρετές
Πραγματικά θα ήθελα να γράφω, πάντα, κάτι μη περιττό και άχρηστο
κάτι καλύτερο από τα λόγια, όπως οι πράξεις, γι αυτούς που έχουν ανάγκη
γι αυτούς που ζουν χειρότερα από μένα, για προσφορά και εθελοντισμό
Όχι άλλα λόγια κήρυκες και προφήτες παρά μόνο αλήθειες
φτάνει πια....αυτό μου λένε και ο νους και η ζωή μαζί
οι αλήθειες και το μη περιττό είναι το ζητούμενο
αυτό ψάχνουν να βρουν ο νους και η ζωή γι αυτό δραπετεύουν συνεχώς
και εγώ τους ακολουθώ γιατί τους εμπιστεύομαι
Αρκετές φορές αργούν να επιστρέψουν, γιατί πρόκειται για την αλήθεια
εγώ απλά τους περιμένω να γυρίσουν να αντικρίσω το χαμόγελό τους
ο νους και η ζωή πάντα επιστρέφουν φέρνοντας την αλήθεια για να γράψω
Είναι ευτυχία που ξυπνάω κάθε πρωί λίγο μετά την Ανατολή της μέρας και πίνω
την πρώτη γουλιά από τον πρωινό καφέ παρέα με τον νου και την ζωή
τελικά είναι όμορφα να ζεις παρέα με τον νου και την ζωή

No comments:

Post a Comment