Monday, January 21, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μέτα την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής χειμωνιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή Ανατολή της Κυριακής......
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν την ανατολή της ημέρας. Έπλυνα τα
δόντια μου και το πρόσωπό μου. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω και έβγαλα
έξω στο φως της ημέρας τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι
του σπιτιού για να περάσουν την ημέρα τους. Συμμάζεψα το σπίτι, άνοιξα και τις
μπαλκονόπορτες για να μπει ο φρέσκος αέρας της καινούργιας ημέρας και μόλις
τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα
τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη είναι η μέρα
ηλιόλουστη και μπονάτσα χειμωνιάτικη. Η ώρα πήγε 12, μόλις πριν λίγο κτύπησε το
ρολόι. Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μια βόλτα στους δρόμους της γειτονιάς μου
να περπατήσω λιγάκι και να απολαύσω την Κυριακή. Έκανα την βόλτα μου σιγά σιγά
και επέστρεψα στο σπίτι λίγο μετά της μία. Ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα καλά,
ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για τη μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα, έγερση και χάπια απογευματινά.
Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω παρ όλο που είναι καλή η βραδιά. Θα κάτσω σπίτι που είναι
ήσυχα και ζεστά να διαβάσω, να γράψω, να ακούσω μουσική και να δω τα αθλητικά.
Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και παρέα με την κούπα
με το τσάι έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, έβαλα τα καναρίνια μέσα για να περάσουν
τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Δέκα η ώρα και αθλητικά, όπως κάθε βράδυ της Κυριακής. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή
της ημέρας και του ήλιου. Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment