Monday, January 14, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής ηλιόλουστης
Καλή Ανατολή στη σημερινή Κυριακή !
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, κλασσικά,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα έξω τα
καναρίνια στο φως της Κυριακάτικης μέρας και του όμορφου ήλιου του Γενάρη.
Τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και τώρα κάνω
συμμάζεμα του σπιτιού. Άνοιξα και τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι καθαρός
πρωινός χειμωνιάτικος αέρας. Θέλει προσοχή, όμως, να μην υπάρχουν ρεύματα για να
αποφεύγουμε τα κρυολογήματα. Η ώρα κοντεύει έντεκα και μόλις τέλειωσα με την
τακτοποίηση του σπιτιού. Έβρασα έξη αυγά για να έχω να τρώω σχεδόν όλη τη
βδομάδα, μόνο το ασπράδι, κάνει καλό και είναι και πολύ θρεπτικό. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ έκατσα για να ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα
και τώρα ενημερώνω τις σελίδες μου της καθημερινές και γράφω για την σελίδα μου τα
Καθημερινά. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα και βγήκα για τη βόλτα μου την Κυριακάτικη.
Καλή η μέρα σήμερα, χειμωνιάτικη, αλλά ηλιόλουστη. Αρκετός κόσμος από και προς
την πλατεία. Τα καφέ του μεγάλου δρόμου με λίγο κόσμο. Ενώ στην πλατεία όλα είναι
γεμάτα και μέσα και έξω για αυτούς που καπνίζουν. Κόσμο έχουν και τα ψωμάδικα και
τα κεμπάπ με τον γύρο. Η πλατεία γεμάτη κόσμο, από μικρούς και μεγάλους, λόγω
τις καλοκαιρίας. Έκανα την βόλτα μου σιγά σιγά, κάθισα για λίγο στην πλατεία για να
δω, για να αλλάξω παραστάσεις και λίγο πριν τις δυο επιστροφή σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό με δυο ποτήρια κρασί και ένα σφηνάκι τσίπουρο, μάζεμα
τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη.
Έξη η ώρα έγερση κανονική, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα
με τον καφέ τον πρωινό, που έχει περισσέψει, γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα αθλητικά και η ώρα πλησιάζει οκτώ.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, μέτρησα την πίεση μου και τους παλμούς και ντύθηκα
καλά για να βγω. Θα πάω να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου και να πιω και ένα καφέ.
Έκανα τη βόλτα μου σιγά σιγά στους ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου, ήπια ένα καφέ
στους δικούς μου, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και
επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα για να δω τα αθλητικά στην ΝΕΤ. Κρύο είχε αρκετό έξω
και σχεδόν ξάστερο ουρανό. Το θερμόμετρο έξω από το φαρμακείο έδειχνε 10 βαθμούς.
Επιστροφή στη ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και
κάθισα να γράψω στη σελίδα μου τα Καθημερινά πριν αρχίσουν τα αθλητικά. Έτσι
πέρασε η μέρα και η σημερινή Κυριακάτικη βραδιά....Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή στην επόμενη ημέρα....Δευτέρα και αρχή της βδομάδας !

No comments:

Post a Comment