Wednesday, January 16, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Ένα ταξίδι για όλους είναι η ζωή

Το πιο όμορφο ταξίδι που μας έχει χαρίσει ο δημιουργός
αυτό το ταξίδι διάλεξα και εγώ να κάνω
στη στεριά, στη θάλασσα και στον ουρανό
βρέξει χιονίσει, παντός καιρού
Έτσι είναι η ζωή, παντός καιρού
μια απέραντη θάλασσα που δεν τελειώνει ποτέ
ένας Ωκεανός που μας ταξιδεύει παντού
Ποτέ δεν σταμάτησα να ταξιδεύω από τη γέννησή μου και μετά
γιατί με έφερε στον κόσμο και στη ζωή η Μάνα που ταξίδευε μια ολόκληρη ζωή
μ άρεσαν τα ταξίδια από μικρός ακόμα και στη σκέψη και στον ύπνο
πάντα σχεδίαζα ταξίδια με το νου και ευχαριστιόταν η ψυχή
ταξίδια μακρινά η κοντινά του νου και της ψυχής
Τελικά είναι όμορφη η ζωή, το πιο όμορφο ταξίδι της ζωής και της ψυχής
ποτέ δεν σταμάτησα να ταξιδεύω κοντά η μακριά
ποτέ δεν μου έλειψαν τα ταξίδια
ποτέ δεν στερήθηκα τα ταξίδια
ποτέ δεν στέρησα τα ταξίδια από τους ανθρώπους που αγαπούσα
από τη Μάνα που με έφερε στον κόσμο και τη ζωή
ταξίδευα συνεχώς χωρίς διακοπή ήταν η ζωή μου αυτή
αυτήν ακολουθούσα παντού χωρίς να με κουράζει ποτέ
Η σκέψη μου ήταν πάντα στραμμένη στη ζωή αυτήν ακολουθούσα
ταξίδευα με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο
γιατί επρόκειτο για τη ζωή
είναι απλό και κατανοητό η ομορφιά του ταξιδιού ο προορισμός
η άφιξη η αναχώρηση η παραμονή
τίποτα άλλο δεν ζήτησα παρά μόνο να ακολουθώ τη ζωή όσο μακριά και αν βρεθώ
χαμογελώ όσο γράφω για ταξίδια και για τη ζωή
και αυτό μ αρέσει πολύ είναι αλήθεια και το ομολογώ
είναι τελικά η Ζωή ένα ταξίδι για όλους

No comments:

Post a Comment