Sunday, January 27, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Σαββάτου χειμωνιάτικου
Καλή Ανατολή στο ηλιόλουστο Σαββάτο..... προς το παρών
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας. Κρύο έχει
αρκετό αλλά λιακάδα προς το παρών. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου,
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και έβγαλα έξω στο
φως της μέρας τα καναρίνια μου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού για όλη την ημέρα. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για το επόμενο τριήμερο.
Συμμάζεψα και συγύρισα το σπίτι ήπια και δυο γουλιές καφέ και ετοιμάζω ότι
χρειάζονται για το σημερινό φαγητό. Φασολάδα καταπληκτική με λουκάνικο θα
φτιάξω σήμερα. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και πήρα λίγη σέλινο
ρίζα για το φαγητό και ένα μαρούλι τρυφερό και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια.
Πέρασα και από το φούρνο επιστρέφοντας στο σπίτι και πήρα φρέσκο ψωμί για να
έχω το Σαββατοκύριακο. Καλή είναι η μέρα τώρα το πρωί, νωρίς, γύρω στις 10.
Επιστροφή στο σπίτι και έναρξη για το μαγείρεμα της φασολάδας. Τα φασόλια είναι
από τις Πρέσπες. Το μαγείρεμα θα μου πάρει μέχρι τις 12 γιατί μαγειρεύω μετά το
πρώτο βράσιμο σε μέτρια φωτιά, σιγά σιγά. Δεν βιάζομαι ποτέ όταν μαγειρεύω.
Γι αυτό τα φαγητά μου γίνονται καλό ψημένα και νόστιμα. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι
και έτοιμο το φαγητό. Μόλις ήρθε η αδερφή μου να με δει, να τα πούμε για λίγο και
να πιει και λίγο καφέ. Φεύγοντας λίγο πριν τις μία η ώρα πήρε και δυο μερίδες φασολάδα
για να φάνε στο σπίτι με τον άντρα της. Εγώ πήγα μια βόλτα εδώ γύρω στη γειτονιά και
επέστρεψα για το μεσημεριανό φαγητό. Φασολάδα με λουκάνικο έχει σήμερα φαγητό,
με λίγο κουνουπίδι, για σαλάτα, τυρί, λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Τέλειωσα το πολύ όμορφο σημερινό φαγητό, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Κρύο έχει αρκετό και
σιγά σιγά μαζεύονται σύννεφα στον Αττικό ουρανό, τις βροχής και ετοιμάζεται να βρέξει.
Έξη η ώρα και έγερση, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα
με τον καφέ, αφού πρώτα έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματά μου και τώρα ενημερώνω τις σελίδες μου τις
καθημερινές λίγο πριν τις οκτώ. Συννεφιά γενική και άρχισε η βροχή με κρύο πιο πολύ.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά διάβασα τα αθλητικά και τώρα διαβάζω γράφω και
ακούω μουσική και τραγούδια. Σήμερα το βράδυ θα μείνω σπίτι που είναι ήσυχα και
ζεστά θα ακούσω μουσική, θα γράψω και θα διαβάσω και έτσι θα περάσει σιγά σιγά
η βραδιά μου η σημερινή παρέα με μια κούπα πράσινο τσάι. Έβαλα μέσα τα καναρίνια
στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν την βραδιά. Με περίμεναν και τα δυο.
Όμορφα πέρασε η σημερινή ημέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά....
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή της Κυριακής
Καλή Ανατολή....θα τα πούμε ξανά το πρωί......


No comments:

Post a Comment