Saturday, January 5, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Παρασκευής της καινούργιας Χρονιάς 2013
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα .
Πολύ καλή και σήμερα η μέρα. Λιακάδα μοναδική χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό, λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω στο φως
της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι
του σπιτιού μέχρι να έρθει η νύχτα και το κρύο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα
το σπίτι γενικώς για να είναι όλα εν τάξει. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα να πάρω τις
εξετάσεις αίματος για το -INR- που ήταν καλές και κάνοντας και μια βόλτα πρωινή
πέρασα και πήρα φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Τρώω μια φορά την ημέρα,
όχι για οικονομία αλλά για καλή υγεία. Επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια της μέρας.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα της
ημέρας, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για την σελίδα
μου τα Καθημερινά. Το ρολόι κτύπησε 12 και συνεχίζω να γράφω ακούγοντας μουσική
και τραγούδια. Ντύθηκα καλά και βγήκα για την μεσημεριανή μου βόλτα προς την
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος στη διαδρομή από και προς την πλατεία.
Είναι όμορφη η σημερινή μέρα και αρκετοί βγήκαν για βόλτα και για ψώνια έστω και
λίγα. Οι γιορτές δεν τέλειωσαν ακόμα και οι πιο πολλοί αγοράζουν μικρό δώρα.
Έκανα την βόλτα μου και λίγο πριν τις δυο επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Καλή ήταν η βόλτα η σημερινή και έφαγα με όρεξη αρκετή. Μάζεψα τα
πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση.
Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Η μέρα έφυγε και έρχεται σιγά σιγά η νύχτα και
το κρύο. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και κάθισα και ενημερώνω τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Επτά η ώρα και έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του
σπιτιού για να περάσουν τη βραδιά. Έγραψα και άκουσα μουσική και τραγούδια, ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά και λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι τους
δικούς μου να τους δω και πιω και έναν καφέ. Τα είπαμε λιγάκι και κατά τις εννιά τους
χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά για να συνεχίσω τη βραδιά στη ζεστασιά
του σπιτιού. Σήμερα στις 10 παίζει ο Ολυμπιακός μπάσκετ στο ΣΕΦ το δεύτερο
παιχνίδι του ΤΟΠ- 16 της Ευρωλίγκα. Επιστροφή στο σπίτι, έφτιαξα μια κούπα
πράσινο τσάι και κάθισα να γράψω λιγάκι για τη σελίδα μου τα Καθημερινά γιατί σε
λίγο θα παρακολουθήσω το ματς του Ολυμπιακού με την Μπεσίκτας.
Πρώτη νίκη του Ολυμπιακού στο ΤΟΠ-16. Ολυμπιακός – Μπεσίκτας 77-64 και
η βραδιά συνεχίζεται στην ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού.
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί και πάλι μαζί λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment