Sunday, October 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλή μέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, Φθινοπωρινό, γιορταστικό και ηλιόλουστο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη. Χρόνια πολλά στου Δημήτρη δες.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν οκτώ παρέα με την γιορτή μου. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα υγείας. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και τα τακτοποίησα, που με περίμεναν και τα δυο. Έριξα λίγο νερό
σε όλες τις γλάστρες, ,σκούπισα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι. Πολύ όμορφο σήμερα
το πρωινό με λιακάδα Φθινοπωρινή, αλλά καιρό σχεδόν καλοκαιρινό. Το μικρό καλοκαιράκι
διατηρήτε ακόμα. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζονται για το σημερινό
μαγείρεμα. Το μενού έχει για σήμερα κοτόπουλο κοκκινιστό με πατάτες στην κατσαρόλα. Δέκα
η ώρα και αρχή για μαγείρεμα του φαγητού, με σοτάρισμα των κρεμμυδιών και του σκόρδου
κομμένα σε λεπτές φέτες. Μετά ακολουθούν όλα τ άλλα και κυρίως σιγανό μαγείρεμα. Τα
καναρίνια κελαηδούν από το πρωί και μου κρατούν καλή παρέα μαζί με την όμορφη λιακάδα.
Λίγο πριν τις 12 τέλος με το μαγείρεμα. Έκλεισα την φωτιά και μάζεψα την κουζίνα. Δοκίμασα
το φαγητό, νόστιμο και καλά ψημένο. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό
και βγήκα να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη η μέρα.
Του Αγίου Δημητρίου σήμερα και μικρό καλοκαίρι. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία σιγά
σιγά. Κόσμος αρκετός από και προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια. Στην
πλατεία κόσμος αρκετός κάνει την βόλτα του και κάθεται στην όμορφη και ηλιόλουστη πλατεία.
Όλα τα καφέ γεμάτα, όλοι απολαμβάνουν τον καφέ τους με την παρέα. Τριήμερη είναι η αργία.
Γιορτάζει όλη η Ελλάδα τον Αη Δημήτρη και την Εθνική Γιορτή μας. Έκανα την βόλτα μου,
πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα λίγα για το σπίτι και τα παιδιά που δουλεύουν στον Βενέτη μου ευχήθηκαν χρόνια πολλά. Κάθισα λίγο στην όμορφη πλατεία και επέστρεψα σπίτι στις δυο
για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα ένα μαρούλι και λίγο μπρόκολο
για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άλλαξα και
ετοίμασα για φαγητό ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Τακτοποίησα
την κουζίνα, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφο το απόγευμα το
σημερινό, Φθινοπωρινό, με ήλιο και καθαρό ουρανό. Επτά η ώρα και νύχτωσε. Μίκρυνε πολύ
η μέρα και συνεχίζει να μικραίνει. Αύριο αλλάζουμε ώρα, βάζουμε χειμερινή ώρα τελευταία
Κυριακή του Οκτώβρη. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Βγήκα, παίρνοντας μαζί μου λίγα γλυκά για να πάω στους δικούς μου
που γιορτάζω. Πήγα σιγά σιγά κάνοντας και την βόλτα μου, κάθισα, μου ευχήθηκαν χρόνια πολλά
ήπια ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα, πήρα δυο κρασιά
και λίγες τυρόπιτες που έφτιαξε η αδελφή μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά.
Επιστροφή σπίτι σιγά σιγά από τους όμορφους και ήσυχους δρόμους της γειτονιάς. Έφαγα μια
τυρόπιτα από αυτές που έφτιαξε η αδελφή μου, ήπια λίγο νερό και δυο γουλιές καφέ και κάθισα
στο κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα την σημερινή την
αθλητική, διάβασα τα μηνύματα και τις ευχές, φίλων και συγγενών και ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα η σημερινή και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.

No comments:

Post a Comment