Saturday, October 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, Φθινοπωρινής, με ψύχρα αρκετή από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Πριν λίγο ξημέρωσε γιατί είναι συννεφιασμένος
ο Αττικός Ουρανός, με σύννεφα τις βροχής. Έχει κρύο αρκετό από το πρωί. Χρειάζεται προσοχή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και μόλις πριν λίγο ξημέρωσε με κρύο αρκετό. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό,
σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί σήμερα έχω να
μαγειρέψω. Το μενού έχει γαύρους με ντομάτα, κρεμμύδι και πιπεριές πράσινες. Θα κάνω και λίγους γαύρους Μαρινάτους για μεζέ. Στις εννιά πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο, που δίπλα έχει
μανάβικο, τον Αργολικό και ψώνισα ένα κιλό γαύρους, που μου τους καθάρισαν, ψώνισα λίγες
ντομάτες και μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για τη συνέχεια της μέρας και για
το μαγείρεμα. Λίγο μετά τις εννιά, ετοίμασα ότι χρειάζεται για το φαγητό και δέκα η ώρα όλα
έτοιμα. Πρώτα έκανα λίγους γαύρους Μαρινάτους, τους έβαλα στο ξύδι με χοντρό αλάτι και τους
έβαλα στο γυάλινο μπολ στο ψυγείο όπου θα μείνουν μέχρι αύριο το πρωί 24ώρες. Στη συνέχεια
άρχισε το μαγείρεμα των γαύρων, πρώτα σοτάρισμα, κρεμμυδιού και πράσινων πιπεριών. Στη
συνέχεια, ντομάτες φρέσκες ξεφλουδισμένες, τον γαύρο και από πάνω ντομάτες ξεφλουδισμένες
σε φέτες, αλάτι , πιπέρι και λίγα μυρωδικά. Χαμήλωμα τις φωτιάς και σιγανό μαγείρεμα , αυτό
είναι το μυστικό. Λίγο μετά τις έντεκα το φαγητό έτοιμο, νόστιμο και καλό ψημένο. Δώδεκα
η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία για βόλτα και για λίγα ψώνια από τον
Βασιλόπουλο τις πλατείας. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ, πήγα
πλατεία σιγά σιγά. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο. Επίσης και στην
πλατεία πολύ λίγος κόσμος, λίγο μετά τις 12. Κανείς δεν κάνει την βόλτα του, ούτε κάθεται στην
πλατεία γιατί έπιασε κρύο. Τα καφέ τις πλατείας όλα σχεδόν άδεια και τα μαγαζιά, εκτός από
τις τράπεζες και το κεντρικό φαρμακείο στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου στην όμορφη πλατεία
καλά ντυμένος, πήγα στον Βασιλόπουλο, έκανα τα ψώνια μου στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι
λίγο μετά τις μία για το μεσημεριανό φαγητό. Έξω έχει κρύο αρκετό, όπως και στο σπίτι, παρ όλο
που τα έχω όλα κλειστά. Χρειάζεται προσοχή τώρα που άλλαξε η εποχή. Οκτώβρης και κανονικό
Φθινόπωρο. Καλές είναι οι βροχές, αλλά νωρίς ήρθε το κρύο. Δύο η ώρα, ώρα για φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο με γαύρους, ζεστούς,ζεστούς, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά , τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και παρέα με τον καφέ κάθισα στο Ίντερνετ και διάβασα, επικαιρότητα, μηνύματα κα έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και κάθισα παρέα με τον καφέ και το Ίντερνετ να περάσω την
ημέρα μου στο σπίτι. Έξω έχει κρύο αρκετό. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά.
Σκοτείνιασε κανονικά, από τις επτά και μισή, γιατί έχει συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Λίγο μετά
τις οκτώ, ντυμένος καλά, έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω και να κάνω και
την βόλτα μου την βραδινή. Βγήκα μετά τις οκτώ και πήγα μέχρι τους δικούς μου. Τους πήγα και
λίγους γαύρους για μεζέ, κάθισα, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά
τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τι βραδιά. Έξω έχει κρύο αρκετό σήμερα και
στο σπίτι μέσα χρειάζεται καλό ντύσιμο. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα καφέ δροσερό Jacombs και
κάθισα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφα πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Φόρεσα και τις πιτζάμες μου σήμερα, γιατί έχει ψύχρα αρκετή και
στο σπίτι, για να κοιμηθώ όμορφα και ζεστά. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.

No comments:

Post a Comment