Wednesday, October 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, πρώτης μέρας του Οκτώβρη, Φθινοπωρινής με λίγη βροχή.
Καλή ανατολή στην πρώτη μέρα του Οκτώβρη, με συννεφιά στην Αττική Γη και βροχή.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα, με συννεφιασμένο τον ουρανό και ψιχάλες βροχής.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο. Όμορφη
η μέρα, Φθινοπωρινή, με δροσιά και να ψιχαλίζει από νωρίς το πρωί. 1η του Οκτώβρη με ψιχάλα
συννεφιά και δροσιά Φθινοπωρινή. Πότισα με λίγο νερό όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα και σφουγγάρισα, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Δέκα η ώρα και
έκανα ένα ξύρισμα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και κάθισα με τον καφέ
μου για διάβασμα τις επικαιρότητας και των μηνυμάτων και τώρα γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι την τράπεζα για
να τακτοποιήσω τους λογαριασμούς μου. Βγήκα, πήρα το Τραμ από την στάση της γειτονιάς μου
και σε λίγα λεπτά κατέβηκα προς Φάληρο μεριά για να πάω στην τράπεζα. Πήγα τακτοποίησα τις
δουλειές μου και με το Τραμ πάλι επέστρεψα στην στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι
λίγο μετά τις μία και ετοιμασία για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού για φρέσκια τροφή και ετοίμασα για το μεσημεριανό
φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με λουκάνικο, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό βραστό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με τον
καφέ, κάθισα, μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου διάβασα τα μηνύματα, την
επικαιρότητα ακούγοντας μουσική και τραγούδια για συντροφιά. Κρύωσε σήμερα ο καιρός,
χρειάζεται προσοχή για αποφυγή κρυολογήματος. Επτά η ώρα και ο ήλιος και η μέρα πάνε προς
την δύση. Σε λίγο θ αρχίσει να νυχτώνει. Μικραίνει από λίγο κάθε μέρα η ημέρα. Λίγο πριν
σκοτεινιάσει, στο σπίτι, με γράψιμο, διάβασμα και άκουσμα μουσικής και η ώρα περνά ήσυχα
και όμορφα. Οκτώ η ώρα και σκοτείνιασε. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνέχισα το γράψιμο
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Σήμερα το βράδυ δεν έχει έξοδο, θα κάτσω σπίτι.
Εννιά η ώρα και παρακολούθηση τα Νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Σχεδόν όλο το δελτίο, μία
ώρα ήταν για την Χρυσή Αυγή, δυστυχώς. Δέκα η ώρα και κάθισα με τον καφέ μου και ακούω
μουσική και τραγούδια, στο Ίντερνετ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη
η βραδιά, με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και δροσιά Φθινοπωρινή. Διάβασα όλα τα
αθλητικά, ποδοσφαιρικά κυρίως, ενημέρωσα την σελίδα την αθλητική και έτσι πέρασε η βραδιά
η σημερινή, στο σπίτι με ησυχία και αρκετή δροσιά. Έφαγα ένα γιαούρτη με λίγες ρόγες από
σταφύλι και ετοιμάζομαι να πάω για ύπνο. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη....

No comments:

Post a Comment