Thursday, October 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό, στην καινούργια μέρα, την πρώτη του Οκτώβρη.
Καλή ανατολή στον καινούργιο μήνα του Φθινόπωρου με συννεφιά και δροσιά του Φθινόπωρου.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και έτοιμος να κάνω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, πότισα τις γλάστρες στα
μπαλκόνια, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα για να είναι όλα εν τάξει. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το Φαρμακείο
να πάρω τα φάρμακα του μήνα. Τα πήρα στα γρήγορα, εκτός από ένα, που θα μου το φέρουν αύριο.
Επιστροφή στο σπίτι και τακτοποίησα τα φάρμακα. Πριν τις δέκα βγήκα για να πάω μέχρι την
τράπεζα στο Φάληρο, με το Τραμ για μια εκκρεμότητα. Πήρα το Τραμ και πήγα στα γρήγορα στην
τράπεζα, τακτοποίησα την εκκρεμότητα και επέστρεψα, πάλι με το Τραμ στο σπίτι. Στο γυρισμό
πέρασα από τον γιατρό μου, που είναι πολύ φίλος, να τον δω, γιατί είχε αρρωστήσει και απουσίαζε
από το ιατρείο του αρκετό καιρό. Τον είδα του ευχήθηκα να είναι καλά και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τι μέρα μου. Κάθισα στο Ίντερνετ παρέα με τον καφέ, διάβασα την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και έγραψα λίγο, για ενημέρωση των σελίδων μου, μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα που
βγήκα να πάω μέχρι πλατεία να κάνω τι βόλτα μου και τις δουλειές μου τις πρωινές. Σήμερα είναι
Τετάρτη και έχουμε και λαϊκή αγορά. Θα περάσω να ρίξω μια ματιά στην επιστροφή για το σπίτι.
Λίγο μετά τις δώδεκα, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, που περνά το Τραμ
και από την σκιερή μεριά πήγα προς πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα από πεζοδρόμιο μεριά, λόγο
λαϊκής αγοράς. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα χωρίς κόσμο και πολλά κλειστά. Στην πλατεία
κόσμος αρκετός, για βόλτα, καφέ και λίγα ψώνια. Έκανα τις δουλειές μου, την βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία, πέρασα από την λαϊκή αγορά, έριξα μια ματιά, κόσμος αρκετός αλλά με λίγα ψώνια.
Ψώνισα λίγα κρεμμύδια που χρειάζομαι να υπάρχουν σπίτι και επέστρεψα για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με λουκάνικο, με λίγη παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και κάθισα παρέα με τον καφέ
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Πολύ δροσιά σήμερα με αρκετή συννεφιά Φθινοπωρινή στον Αττικό Ουρανό. Το βράδυ ζακέτα
χρειάζεται πάντως για έχει ψύχρα αρκετή. Λίγο μετά τις επτά, έδυσε ο ήλιος και η μέρα. Σε λίγο
θα σκοτεινιάσει κανονικά. Όμορφα είναι και στο σπίτι, παρέα με το γράψιμο, το διάβασμα, την
μουσική και τα τραγούδια. Σήμερα το βράδυ πριν τις δέκα αρχίζει η ποδοσφαιρική βραδιά. Παίζει
ο Ολυμπιακός με την Άντερλεχτ για το Τσάμπιονς Λιγκ στις Βρυξέλλες. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ντύθηκα καλά, με πουκάμισο, με μακριά μανίκια και μπουφάν χωρίς μανίκια και έτοιμος
να βγω να πάω να δω τους δικούς μου για λίγο γιατί πρέπει να επιστρέψω σπίτι να παρακολουθήσω
το παιχνίδι Άντερλεχτ – Ολυμπιακός από τις Βρυξέλλες. Αρκετή ψύχρα απόψε και έξω και στο
σπίτι. Κρύωσε ο καιρός στην Αττική Γη αρκετά. Συννεφιά έχει σήμερα το βράδυ, τις βροχής.
Πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λίγο τα καθημερινά και μετά τις εννιά έφυγα
και επέτρεψα σπίτι, σιγά σιγά για να περάσω την υπόλοιπη βραδιά. Έκανα ένα καφέ δροσερό
Jacombs και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι από την ΔΤ. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε
το παιχνίδι με μεγάλο νικητή τον Ολυμπιακό, με τρία γκολ από τον Μήτρογλου. Τελικό
αποτέλεσμα Άντερλεχτ – Ολυμπιακός 0-3. μπράβο στον Ολυμπιακό. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα για ενημέρωση και σε όλα τα αθλητικά και έτσι τέλειωσε η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....


No comments:

Post a Comment