Tuesday, October 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Δευτέρα φθινοπωρινή, ηλιόλουστη, Εθνική γιορτή και μέρα τις παρέλασης.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με φθινοπωρινή λιακάδα μοναδική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τα τακτοποίησα και τα
δυο, που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό. Πολύ όμορφο το πρωινό το σημερινό. Φθινοπωρινό
με λιακάδα, καθαρό ουρανό και μπονάτσα. Πότισα με λίγο νερό τα αρωματικά φυτά στις γλάστρες
και σκούπισα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Καθάρισα, έκοψα
και έπλυνα ένα κουνουπίδι και το έβαλα για βράσιμο στην κατσαρόλα για να το έχω για σαλάτα.
Ετοίμασα και έβαλα πλυντήριο για μια πλύση. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε
παρέα το πρωινό. Το κουνουπίδι τέλειωσε, έβρασε μια χαρά και το έβαλα να κρυώσει σ ένα μπολ
και μετά θα το βάλω στο ψυγείο να το έχω τις επόμενες μέρες για σαλάτα μαζί με το φαγητό. Ήπια
δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, πολιτική, κοινωνική, αθλητική, τα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα πήγε λίγο πριν τις δώδεκα. Τα καναρίνια
κελαηδάνε και τα δυο τώρα που έχει ακόμα λιακάδα όμορφη φθινοπωρινή. Άμα κάθεσαι στον ήλιο
είναι αρκετά ζεστά, σκιά χρειάζεται για φθινοπωρινή δροσιά. Για μπάνιο είναι τώρα καλά σε κάποια παραλία του Σαρωνικού. Βούλα, Καβούρι, Βουλιαγμένη για βόλτα, καφέ η ούζο με μεζέ.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος από και προς πλατεία, γιατί στην
Ομήρου κάνουν παρέλαση τα σχολεία της Νέας Σμύρνης. Όμορφα σαν τα χρόνια τα δικά μας όταν
πηγαίναμε σχολείο. Γέμισε η Νέα Σμύρνη με παρουσίες νεανικές και όμορφες φωνές. Γεμάτη
η πλατεία από παιδιά του σχολείου και γονείς. Πολύ όμορφα σήμερα στην πλατεία. Όλα γεμάτα
καφέ και πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από του Βενέτη που ήταν γεμάτος όλες τις ώρες
και επέστρεψα στις δυο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Άπλωσα την πλύση στην απλώστρα και
την έβγαλα στο μπαλκόνι που το βλέπει ο ήλιος μέχρι την δύση. Το απόγευμα θα έχουν στεγνώσει.
Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή
ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Άρχισε να σκοτεινιάζει από νωρίς το απόγευμα. Λίγο μετά τις έξη και σκοτάδι.
Όμορφη η βραδιά, μπονάτσα, με καθαρό ουρανό και αστροφεγγιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
άνοιξα το Ίντερνετ. Κάθισα στο κομπιούτερ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ όμορφη η Φθινοπωρινή βραδιά.
Μπονάτσα, αστροφεγγιά και καθαρό Αττικό ουρανό. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια τα βραδινά.
Έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου να δω. Πριν βγω, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά,
πήρα τα σκουπίδια τα πέταξα στον κάδο και πήγα σιγά σιγά στους δικούς μου να τους πω μια
καλησπέρα και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Όμορφη η βραδιά, με λίγη ψύχρα φθινοπωρινή.
Πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα φλιτζάνι καφέ, είπαμε τα καθημερινά και τα οικογενειακά
και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας μια μικρή βόλτα στους
δρόμους της γειτονιάς. Άλλαξα, έβαλα τις πιτζάμες μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και είδα τα νέα
στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, Αθλητικά, πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά, μουσικά και καθημερινά.
Έτσι πέρασα και σήμερα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment