Monday, October 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, Φθινοπωρινό με λιακάδα και αρκετά ζεστό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου και έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν
και τα δυο όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός των κλουβιών, αλλαγή πόσιμου νερού και φρέσκιας
τροφής. Μπρόκολο και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Και τα δυο κελαηδάνε από το πρωί
και τσιμπολογάν την τροφή. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό στην κάθε μια, σκούπισα τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα το δωμάτιό μου και το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα
ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Πολύ όμορφο το Κυριακάτικο πρωινό.
Παρέα με τον καφέ κάθισα στο κομπιούτερ, άνοιξα το Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
την επικαιρότητα και μετά τις δέκα έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Παρακολούθησα Φόρμουλα 1 από την Σουζούκα τις Ιαπωνίας και συνεχίζω το πρωινό μου στην
ησυχία του σπιτιού, γράφοντας, διαβάζοντας και ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Η ώρα
πλησιάζει 12 και έτοιμος να βγω βόλτα στην Κυριακάτικη Φθινοπωρινή λιακάδα. Βγήκα λίγο μετά
τις δώδεκα, έβαλα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλου
δρόμου που περνά το Τραμ πήγα πλατεία για τι βόλτα μου την Κυριακάτικη την πρωινή. Αρκετός
ο κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Καλοκαιρινός σχεδόν ο καιρός σήμερα
και αρκετά ζεστός. Τα καφέ από πεζοδρόμιο μεριά στον μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο.
Στην πλατεία όλα γεμάτα, πολύς κόσμος, για βόλτα και γεμάτη η πλατεία και τα καφέ για τον
Κυριακάτικο καφέ με την παρέα. Πολύ όμορφη η σημερινή Κυριακή και η πλατεία σχεδόν
καλοκαιρινή. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην όμορφη πλατεία, πέρασα από του Βενέτη
πήρα λίγο ψωμί και επέστρεψα μετά τις μία σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που κελαηδούσαν και τα δυο, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και
ετοίμασα για φαγητό, ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί φέτα, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
και ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Πολύ όμορφο το απόγευμα, φθινοπωρινό, με άπνοια και αρκετά ζεστό. Παρέα
με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα Αθλητικά.
Σήμερα έχει Basket League. Διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Επτά η ώρα και σκοτείνιασε. Η μέρα όλο και μικραίνει καθημερινά. Όμορφη η Κυριακάτικη βραδιά, με καθαρό τον Αττικό Ουρανό, φεγγαράδα και αρκετά ζεστή. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ετοιμάστηκα για να βγω την βόλτα μου εδώ κοντά και να περάσω και από τους δικούς
μου για να δω. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και σιγά σιγά πήγα μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Ήπια ένα μικρό καφέ, τα είπαμε τα καθημερινά λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά χαιρέτησα τους
δικούς μου και έφυγα για να συνεχίσω την βόλτα μου εδώ κοντά στη γειτονιά μια που έχει όμορφη
βραδιά με φεγγαράδα μοναδική και μπονάτσα. Έκανα την βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι πριν τις δέκα, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs δροσερό
και κάθισα στην ΔΤ να δω την αθλητική Κυριακή. Είδα τα αθλητικά μέχρι τις έντεκα και μισή
και μετά άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα
και Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment