Tuesday, October 8, 2013

Τα Καθημερινά της καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας με ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την καινούργια βδομάδα
του Οκτώβρη, με ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με
περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα και από λίγο μπρόκολο και συνέχισα τις
δουλειές του σπιτιού. Δευτέρα σήμερα και αρχή τις βδομάδας. Όμορφη η μέρα με μπονάτσα και
λιακάδα, μόνο που έχει αρκετή ψύχρα τώρα το πρωί. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, δεν χρειάζονται τώρα πολύ νερό, Φθινόπωρο είναι πια. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα
η ώρα σκούπισα όλο το σπίτι και έκανα και γενικό σφουγγάρισμα για να είναι το σπίτι καθαρό
όλη τη βδομάδα. Δευτέρα σήμερα και αρχή τις βδομάδας. Λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσα με τις
δουλειές του σπιτιού, ήπια δυο γουλιές καφέ, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και κάθισα στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα και έτοιμος να βγω για την πρωινή μου βόλτα προς
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά
το Τραμ πήγα μέχρι πλατεία σιγά σιγά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Λίγος κόσμος και στα
καφέ και στα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τι βόλτα του και
κάθεται στην πλατεία και στα καφέ. Όλα τα μαγαζιά τα εμπορικά, γύρω από την πλατεία χωρίς
πελατεία. Εκτός από το φαρμακείο, τις τράπεζες, του Βασιλόπουλου και του Βενέτη που έχουν
πελατεία αρκετή. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και πήγα για λίγα ψώνια πριν γυρίσω
στο σπίτι, στον Βασιλόπουλο, ψώνισα στα γρήγορα και επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο, που είχα από χθες, σαλάτα κουνουπίδι, με
λίγο τυρί, ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι λευκό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια
ματιά, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό μαρούλι και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πετάχτηκα
μέχρι το μανάβικο της γωνίας και ψώνισα ένα κουνουπίδι μικρό. Στην επιστροφή για το σπίτι
πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τις δουλειές
μου στο σπίτι. Καθάρισα, έκοψα, έπλυνα το κουνουπίδι και το έβαλα να βράση για να το έχω για
σαλάτα με το μεσημεριανό μου φαγητό. Ένα τέταρτο και έτοιμο το κουνουπίδι. Το έβγαλα, το έβαλα στο μπολ να κρυώσει, για να το βάλω μετά στο ψυγείο. Λίγο πριν τις επτά κάθισα στο
Ίντερνετ για διάβασμα τις επικαιρότητας, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα και το
κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου να δω. Πήγα λίγο μετά τις οκτώ, κάθισα, ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι νερό δροσερό,
τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστεψα σπίτι σιγά,
σιγά, κάνοντας και τι βόλτα μου στους δρόμους τις γειτονιάς. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα καφέ
δροσερό, σκέπασα το μπολ με το κουνουπίδι το έβαλα στο ψυγείο και κάθισα στο Ίντερνετ για
να συνεχίσω το γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου, το διάβασμα τις επικαιρότητας και των
μηνυμάτων. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment