Saturday, October 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλή Παρασκευή Φθινοπωρινή με λιακάδα καλοκαιρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τα τακτοποίησα και τα δυο όπως κάθε
πρωινό. Με περίμεναν και τα δυο. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό και σκούπισα τα μπαλκόνια
όπως κάθε πρωινό, για να είναι καθαρά. Συμμάζεψα το σπίτι, ήπια λίγες γουλιές καφέ και έφαγα
ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό. Ήπια το γάλα μου και λίγο πριν τις δέκα βγήκα για
να πάω για ψώνια πρωινά. Πρώτα πήγα στον χασάπη και ψώνισα λίγο κοτόπουλο για να το
μαγειρέψω αύριο με πατάτες στην κατσαρόλα, 6 αυγά να τα κάνω βραστά σφιχτά και πέρασα από
τον φούρνο πήρα ψωμί για τριήμερο, κριτσίνια για πρωινό και επέστεψα σπίτι για να συνεχίσω
το πρωινό. Τακτοποίησα τα ψώνια επιστρέφοντας στο σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
κελαηδάνε και τα δυο, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Λίγο μετά τις 12 έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και βγήκα
να πάω μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά, μια που είναι η μέρα ηλιόλουστη. Πράγματι όμορφη
η Παρασκευή, μικρό καλοκαιράκι, με αρκετό κόσμο από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Όλοι φορούν τα καλοκαιρινά τους ακόμη, κυρίως τα παιδιά. Εμείς οι μεγαλύτεροι φοράμε
και κάτι παρ απάνω. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο σχεδόν όλα άδεια. Η Ομήρου και
η πλατεία γεμάτη κόσμο, που κάνει την βόλτα του και πίνει τον καφέ του πριν το μεσημέρι.
Όμορφα στην πλατεία τώρα που σχολάνε τα σχολεία και τα παιδιά κάνουν την βόλτα τους στην
πλατεία και τα λένε. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα λίγα γλυκά για την αυριανή γιορτή μου και
σιγά, σιγά επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό μου. Επιστροφή, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια μου, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα
πιάτο φασολάδα, το τελευταίο, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον Αττικό ουρανό, όλα μια χαρά και άνοιξα το κομπιούτερ,
μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου. Πολύ όμορφο το απόγευμα, καλοκαιρινό, με λιακάδα και άπνοια. Σιγά, σιγά ο ήλιος
και η μέρα πάνε προς την δύση, σε λίγο θ αρχίσει να σκοτεινιάζει με την μέρα να μικραίνει συνεχώς. Την Κυριακή, τελευταία του Οκτώβρη θα βάλουμε μια ώρα πίσω, ώρα χειμερινή. Του
χρόνου πάλι καλοκαίρι. Αυτό που μετράει είναι να είμαστε καλά την καινούργια χρονιά. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και συνεχίζω το απόγευμα στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα και το
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να βγω για την μικρή βόλτα μου
στην γειτονιά και να περάσω να δω και τους δικούς μου για λίγο. Βγήκα, λίγο μετά τις οκτώ και
πέρασα από τους δικούς μου. Ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά τους χαιρέτησα
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Όμορφη ήταν η βόλτα και ας ήταν μικρή.
Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs είδα τις ειδήσεις στον ΣΚΑΪ και μετά μπήκα στο
Ίντερνετ διάβασα την επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική, αθλητική, διάβασα τα μηνύματα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Κάθε λίγο έριχνα ματιές στο παιχνίδι μπάσκετ
του Παναθηναϊκού στην Κύπρο με την Λαμποράλ Κούτσα από την Ισπανία για την Euroleague.
Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Λαμποράλ Κούτσα 95-74. Μεγάλη νίκη ο Παναθηναϊκός.
Μπράβο, καλή συνέχεια. Έριξα μια ματιά στα άλλα αθλητικά και την επικαιρότητα και τέλειωσα
την βραδιά όμορφα στο σπίτι παρέα με τα αθλητικά. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Του Αγίου Δημητρίου αύριο..... καλό πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment