Saturday, October 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, με Φθινοπωρινό καιρό και λιακάδα αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, με καθαρό και ηλιόλουστο τον Αττικό
ουρανό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Όσο περνάνε οι μέρες όλο και αργεί να
ξημερώνει. Όλο και μικραίνει η μέρα καθημερινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα
καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες, σκούπισα τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί έχω μαγείρεμα σήμερα για
το επόμενο τετραήμερο. Πρέπει να κάνω όσο γίνεται οικονομία για να έχω λεφτά να πληρώνω το
πετρέλαιο θέρμανσης για ζεστασιά μέχρι να περάσει ο χειμώνας που είναι μια ανάσα μακριά.
Δέκα η ώρα έτοιμη η κουζίνα και ότι χρειάζονται για το σημερινό φαγητό. Το μενού έχει μοσχάρι
κρασάτο με μανιτάρια και ποικιλία μυρωδικών από τις γλάστρες μου. Αρχή με σοτάρισμα τα
μανιτάρια μέχρι να μαλακώσουν λίγο και στη συνέχεια λίγο σοτάρισμα λίγες πατάτες. Το κυρίως
φαγητό τώρα αρχίζει με σοτάρισμα του κρέατος και μετά όλα τ άλλα που χρειάζονται, στο τέλος
ρίχνω τα μανιτάρια, τις πατάτες με τα υγρά τους και συνεχίζω μέχρι το κρέας να μαλακώσει σε
σιγανή φωτιά. Σιγανό μαγείρεμα χρειάζεται, αυτό είναι το μυστικό. Έτσι και έγινε και όλα πήγαν
καλά. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό. Το δοκίμασα και ήταν νόστιμο και καλά ψημένο.
Χαμήλωσα λίγο ακόμα την φωτιά και συνέχισα για ένα τέταρτο μέχρι λίγο πριν τις μία. Έσβησα
την φωτιά και έτοιμο το μεσημεριανό μου φαγητό. Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα
μάζεψα και τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα
στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα μέχρι τις δυο
για ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή με λιακάδα και δροσιά
φθινοπωρινή. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά πριν το φαγητό, ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και πατάτες,
σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά
στην ησυχία του σπιτιού, μάζεψα τα πιατικά τα μεσημεριανά, ήπια τα χάπια μου μετά φαγητό,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια που μου κρατούσαν συντροφιά με το κελάηδημά τους στην διάρκεια
του φαγητού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, Φθινοπωρινή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφο το σημερινό
απόγευμα, με σχεδόν άπνοια, λιακάδα και καθαρό τον Αττικό Ουρανό με αρκετή ζέστη για την
φθινοπωρινή εποχή. Αύριο είναι η πανσέληνος του Οκτώβρη. Λίγο πριν τις επτά και ο ήλιος και
η μέρα πάνε προς τη δύση. Η μέρα μικραίνει συνεχώς, καθημερινώς. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις επτά έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το απόγευμα μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Λίγο
μετά τις οκτώ βγήκα και από τους δρόμους τις γειτονιάς πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω τι
κάνουν και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Πολύ όμορφη η βραδιά με φεγγαράδα μοναδική.
Αύριο είναι η πανσέληνος του Οκτώβρη. Πήγα κάθισα, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά χαιρέτησα τους δικούς μου και επέστρεψα σιγά σιγά από τους
δρόμους τις γειτονιάς σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Πολύ όμορφα στην βόλτα μου από τους
δρόμους της γειτονιάς με φεγγαράδα μοναδική στον Αττικό ουρανό. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα
δροσερό καφέ Jacombs, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Παρέα με τον καφέ
μου κάθισα να παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακός – Μάλαγα από το ΣΕΦ για την
Ευρωλίγκα. Πρώτος αγώνας του Ολυμπιακού στον όμιλό του. Έντεκα η ώρα, πριν λίγο τέλειωσε
το παιχνίδι Ολυμπιακός – Μάλαγα 69-61. πρώτη νίκη για τον Ολυμπιακό, καλή συνέχεια.
Έγραψα κάτι ακόμα στο Ίντερνετ και τέλειωσα την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε ξανά από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment