Wednesday, October 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης ηλιόλουστο και Φθινοπωρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με καιρό σχεδόν καλοκαιρινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα Ζωής. Τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν
όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό και σκούπισα τα μπαλκόνια. Σκούπισα και
συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο κριτσίνια για
πρωινό. Μάζεψα τα ρούχα από την απλώστρα που είχα πλύνει χθες, τα δίπλωσα και τα έβαλα
στη θέση τους. Δέκα η ώρα, τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού τις καθημερινές. Πολύ όμορφο
το πρωινό, λιακάδα,και μπονάτσα φθινοπωρινή. Πετάχτηκα και πλήρωσα την ΕΥΔΑΠ και γύρισα
στα γρήγορα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ.
Μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική, κοινωνική, αθλητική
και την καθημερινότητα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα με λιακάδα φθινοπωρινή και ζέστη αρκετή. Μετά τις 12 έτοιμος
να βγω για την βόλτα μου την πρωινή προς πλατεία. Δώδεκα και μισή βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου, που περνάν τα Τραμ, πήγα πλατεία. Τα καφέ του μεγάλου δρόμου όλα
σχεδόν άδεια. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει την βόλτα του και τα ψώνια του για το σπίτι.
Έκανα την βόλτα μου, πήγα στον Βασιλόπουλο τις πλατείας και ψώνισα κάτι λίγα που χρειαζόμουν
κάθισα λίγο πλατεία και δυο η ώρα επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η βόλτα
με τόσο όμορφη μέρα. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι
με λίγη φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Νωρίς νωρίς άρχισε να νυχτώνει. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έξη και μισή και σκοτείνιασε. Τα καναρίνια κάθισαν στην γωνιά τους για να
περάσουν την βραδιά τους και εγώ έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ για διάβασμα, γράψιμο και άκουσμα μουσικής από
τις μουσικές σελίδες. Πολύ όμορφη και η σημερινή βραδιά. Μπονάτσα με καθαρό τον Αττικό
ουρανό και αρκετά ζεστή η βραδιά. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Εννιά η ώρα έριξα μια ματιά στα νέα του ΣΚΑΪ
και ετοιμάστηκα να βγω για την βόλτα μου την βραδινή. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
για πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος, απόψε
για ο καιρός ψύχρανε αρκετά και δεν είναι όμορφα για έξω στο πεζοδρόμιο και την πλατεία.
Όλα τα καφέ, τα κεμπάπ και του Βενέτη άδεια και η ώρα είναι ακόμα νωρίς, δέκα η ώρα, έκανα
την βόλτα μου πέρασα από τον Σάββα πήρα 4 κεμπάπ με πίτα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά. Επιστροφή σπίτι έκανα ένα καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......

No comments:

Post a Comment