Thursday, October 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης φθινοπωρινό με λιακάδα και αρκετά ζεστό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα Φθινοπωρινή και ζέστη αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά για καλή ποιότητα Ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα
τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα τα μπαλκόνια και
συμμάζεψα όλο το σπίτι. Τακτοποίησα το δωμάτιο που κοιμάμαι, σκούπισα, ξεσκόνισα και άλλαξα
σεντόνια. Μάζεψα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και δέκα η ώρα βγήκα
πήγα και τάισα τα περιστέρια με λίγο ψωμί, που κάθονται στην εκκλησία και πήγα στη συνέχεια
και κουρεύτηκα. Μετά το κούρεμα επέστρεψα σπίτι και συνέχισα τη μέρα μου που είναι σήμερα ηλιόλουστη και αρκετά ζεστή για την εποχή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και βγήκα να πάω για ψώνια
εδώ κοντά στο μανάβικο να ψωνίσω αυτά που χρειάζονται για το αυριανό φαγητό. Αύριο θα
μαγειρέψω γεμιστά με ρύζι, κουκουνάρι, σταφίδες, στην κατσαρόλα. Ντομάτες, πιπεριές, μια μελιτζάνα, για νοστιμιά και λίγες πατάτες. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να πάω μια βόλτα πρωινή προς πλατεία. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος σήμερα στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου,
πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, πήρα λίγο ανθότυρο, λίγο κουκουνάρι και σταφίδες
μαύρες για τα γεμιστά με ρύζι, πέρασα από την λαϊκή, Τετάρτη σήμερα, έριξα μια ματιά και
επέστρεψα σπίτι δυο η ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά
και τακτοποίησα την κουζίνα. Λίγο μετά τις έξη νύχτωσε, σκοτείνιασε, τα καναρίνια πήγαν στην
γωνιά τους για να περάσουν την νύχτα. Όμορφη η βραδιά, με μπονάτσα και αστροφεγγιά. Μόνο
που άρχισε να έχει ψύχρα όσο βραδιάζει. Αύριο τελευταία μέρα του Οκτώβρη. Πλησιάζουμε σιγά
σιγά τον χειμώνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική, αθλητική, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών και ετοιμάστηκα να βγω για την βόλτα μου εδώ κοντά στην
γειτονιά και να περάσω και από τους δικούς μου να τους δω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και σιγά,
σιγά πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα χυμό, είπαμε
τα καθημερινά και τα οικογενειακά, τους χαιρέτησα και σιγά σιγά κάνοντας την βόλτα μου στους
δρόμους της γειτονιάς επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Έχει ψύχρα αρκετή έξω,
χρειάζεται προσοχή για αποφυγή κρυολογήματος. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs
είδα τα νέα προς το τέλος στον ΣΚΑΪ και τον καιρό και μπήκα στο Ίντερνετ και παρακολούθησα
τα αθλητικά, ποδοσφαιρικά και μπάσκετ και ενημέρωσα την αθλητική μου σελίδα όπως την
ενημερώνω καθημερινά. Κάθισα στο κομπιούτερ και έριξα μια ματιά στα καθημερινά, διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα ενημερώνοντας τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, τελευταία μέρα του Οκτώβρη θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Οκτώβρη που είναι Πέμπτη .......

No comments:

Post a Comment