Saturday, October 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με όμορφο καιρό Φθινοπωρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα και όμορφη δροσιά Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν
και τα δυο όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο, σπόρους για να
τσιμπολογάν και δροσερό πόσιμο νερό. Πότισα τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Όμορφη μέρα η σημερινή, Παρασκευή, με
λιακάδα και ζέστη αρκετή για την εποχή. Υπέροχη μέρα μπορώ να πω. Δέκα η ώρα, καθάρισα
το κουνουπίδι που έχω για βράσιμο, για την σαλάτα μου, το έπλυνα, το έκοψα σε κομμάτια και μόλις άρχισε το νερό να βράζει έβαλα τα κομμάτια του κουνουπιδιού για να βράσουν ένα τέταρτο.
Λίγο μετά τις δέκα έτοιμο το κουνουπίδι, βρασμένο με μισό χυμό λεμονιού για να γίνει άσπρο.
Τακτοποίησα το κουνουπίδι, σε ένα μπολ και το άφησα να κρυώσει για να το βάλω στο ψυγείο.
Πήρα τον καφέ μου και κάθισα για να μπω στο Ίντερνετ. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε πολύ
όμορφη συντροφιά τώρα που γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πέρασε όμορφα
με γράψιμο, διάβασμα ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δώδεκα.
Έτοιμος να βγω τι βόλτα μου λίγο πριν το μεσημέρι προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Βγήκα και σιγά σιγά πήγα πλατεία για τη βόλτα μου και λίγα ψώνια που έχω να κάνω από τον
Βασιλόπουλο τις πλατείας. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία στον μεγάλο δρόμο από πεζοδρόμιο
μεριά. Τα μαγαζιά και τα καφέ με πολύ λίγο κόσμο. Στην πλατεία επίσης λίγος κόσμος κάθεται και κάνει την βόλτα του. Τα καφέ με λίγο κόσμο όπως και ο Βασιλόπουλος που πήγα για λίγα ψώνια.
Έκανα τι βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα λίγο που ήταν όμορφη η πλατεία και πολύ όμορφη
η μέρα και πήγα στον Βασιλόπουλο ψώνισα στα γρήγορα, γιατί δεν είχε κόσμο και επέστρεψα
σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Τακτοποίησα τα λίγα ψώνια που έκανα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για
το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα με τυρί, ελιές και ένα αυγό βραστό,
το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν
σιγά σιγά προς την δύση. Σε λίγο θ αρχίσει να σκοτεινιάζει. Όμορφο το απόγευμα με μπονάτσα.
Αρκετά ζεστό, με φεγγαράδα στον ουρανό. Λίγο μετά τις επτά, άρχισε και νυχτώνει σιγά σιγά.
Μίκρυνε πολύ η μέρα και θα συνεχίζει να μικραίνει μέχρι το Δεκέμβρη. Παρέα με τον καφέ μου
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Σκοτείνιασε κανονικά και συνεχίζω το
διάβασμα τις επικαιρότητας, των μηνυμάτων και το γράψιμο για την ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή, παρ όλο που έχει πολύ
όμορφη και ζεστή βραδιά με φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Θα κάτσω σπίτι για διάβασμα και
γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Απόψε είναι και ποδοσφαιρική βραδιά, παίζει η Εθνική
μας με την Σλοβακία για τα προκριματικά του Μουντιάλ στη Βραζιλία. Θα κάτσω να το δω το
Ματς. Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacobs και λίγο πριν τις δέκα κάθισα να δω το παιχνίδι.
Τέλειωσε το παιχνίδι λίγο πριν τελειώσει και η σημερινή βραδιά. Ελλάδα – Σλοβενία 1-0, με
γκολ που βάλανε μόνοι τους οι Σλοβάκοι. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment