Thursday, October 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό Τετάρτης, με λιακάδα Φθινοπωρινή. Το μικρό καλοκαιράκι.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε
από νωρίς το πρωί, ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα
δυο όπως κάθε πρωινό. Πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα
το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και
άνοιξα το κομπιούτερ μου, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα
μηνύματα. Δέκα η ώρα και φεύγω να πάω για τον γιατρό μου τον Παθολόγο να μου γράψει να
πάω να κάνω γενικές αίματος και ούρων γιατί συμπλήρωσα 6μηνο. Πήγα στον γιατρό μου
και τέλειωσα στα γρήγορα. Μου έγραψε τις εξετάσεις, θα πάω αύριο νωρίς το πρωί και επέστρεψα
σπίτι να συνεχίσω το πρωινό μου και την μέρα μου. Πολύ όμορφο πρωινό, με λιακάδα και άπνοια.
Ηλιόλουστη η Αττική γη να την ζεσταίνει ο ήλιος του Φθινόπωρου. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα
στο κομπιούτερ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά το πρωινό.
Είναι η πιο όμορφη παρέα, όπως η μουσική και τα τραγούδια. Λίγο μετά τις έντεκα και συνεχίζω
το πρωινό μου στην ησυχία του σπιτιού. Λίγο μετά τις 12 και έτοιμος να βγω για την πρωινή μου
βόλτα στην Φθινοπωρινή λιακάδα. Βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από
πεζοδρόμιο μεριά σιγά σιγά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα από και προς πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, γιατί σήμερα έχει λαϊκή αγορά στη Μ. Αλεξάνδρου.
Θα περάσω στην επιστροφή για το σπίτι να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία κάνει την βόλτα του ψωνίζει και πίνει τον καφέ του σε κάποιο από τα πολλά καφέ που
υπάρχουν γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον
Βενέτη χαιρέτησα τα παιδιά που δουλεύουν εκεί και πήγα από την λαϊκή, ψώνισα λίγα λεμόνια,
λίγα κρεμμύδια και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα,
σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ έριξα μια ματιά στα καναρίνια, κάθισα στο
κομπιούτερ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου. Επτά η ώρα και νύχτωσε, σκοτάδι Φθινοπωρινό. Ο ήλιος και η μέρα πήγαν στο
άλλο ημισφαίριο. Αύριο πάλι ημέρα. Όμορφη η βραδιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και άπνοια.
Αρκετά ζεστή ήταν σήμερα η μέρα για την εποχή. Ας ελπίσουμε έτσι να συνεχίσει μέχρι το τέλος
του Οκτώβρη. Παρέα με τον καφέ μου συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο και
θα συνεχίσω με παρακολούθηση των αθλητικών. Έχει ποδόσφαιρο και μπάσκετ σήμερα και θα
κάτσω να τα παρακολουθήσω μέχρι αργά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σε λίγο θα βγω να πάω
μέχρι τους δικούς μου για να δω για λίγο, για να επιστρέψω σπίτι να παρακολουθήσω τον αγώνα
ποδοσφαίρου για το Τσάμπιονς Λιγκ Μπενφίκα – Ολυμπιακός από την Πορτογαλία. Πήγα μέχρι
τους δικούς μου, τους είδα, τα είπαμε λιγάκι και έφυγα μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι για να
παρακολουθήσω το ποδόσφαιρο. Έφτιαξα ένα καφέ Jacombs κάθισα και διάβασα τα αθλητικά
και ενημέρωσα την σελίδα μου την αθλητική. Λίγο πριν τις δέκα κάθισα να παρακολουθήσω το
παιχνίδι από την Πορτογαλία. Έντεκα και μισή τέλειωσε το παιχνίδι μέσα σε συνεχή βροχή.
Τελικό αποτέλεσμα Μπενφίκα – Ολυμπιακός 1-1. Καλά έπαιξε ο Ολυμπιακός μπορούσε να
κερδίσει. Δεν πειράζει, καλή συνέχεια να έχει. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment