Tuesday, October 22, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ζωής......


Αν γεννήθηκα για να ζήσω κάτι διαφορετικό πρέπει να μάθω τι και για τι
Εκεί που συναντάω τις ανάγκες του κόσμου
Εκεί βρίσκεται η αποστολή μου στη Ζωή
Πάντα γράφω αυτό που βλέπουν τα μάτια μου και όχι αυτό που ακούν τ αυτιά μου
Τα μάτια βλέπουν στον καθρέπτη που λέγεται ζωή τις ανάγκες του κόσμου
Μετά ακολουθώ τον δύσκολο δρόμο της αποστολής μου στη Ζωή
Ένα ταξίδι κυκλικό είναι ολόκληρος ο κόσμος, όπως και η ζωή
Το μόνο που χρειάζεται είναι, χρόνος, κουράγιο και υπομονή
Μέχρι να τελειώσει το ταξίδι το κυκλικό, όπως ακριβώς και η ζωή......
Η ζωή είναι ότι πιο όμορφο μας έχει χαρίσει ο δημιουργός
Το πιο όμορφο από τα ομορφότερα
Γι αυτό και εγώ την αγαπώ και νοιάζομαι γι αυτήν
Είναι η μία και η μοναδική

No comments:

Post a Comment