Sunday, October 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με πανσέληνο μοναδικό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την λιακάδα του Φθινόπωρου.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό,
σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω για πρωινά
ψώνια. Πήγα στο φούρνο και πήρα ψωμί για το διήμερο, πέρασα από το μαγαζί που έχει είδη
σπιτιού και πήρα μερικά γατζάκια για να κρεμάω τις πετσέτες μου στην κουζίνα και στη συνέχεια
πέρασα από το μανάβικο, τον Αργολικό και ψώνισα λίγες ντομάτες, λίγο μπρόκολο για τα
καναρίνια και επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα στα καναρίνια από λίγο μπρόκολο
τρυφερό και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και πολύ όμορφο
το σημερινό Σαββατιάτικο πρωινό. Ηλιόλουστο, μπονάτσα, με δροσιά Φθινοπωρινή. Όμορφα για
βόλτα πρωινή προς πλατεία η παραλία με το Τραμ για βόλτα πρωινή. Έτοιμος να βγω την βόλτα μου για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου που περνάν τα Τραμ πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά. Αυτοκίνητα πολλά σήμερα στον μεγάλο δρόμο προς παραλία και προς
Αθήνα. Τα Τραμ περνούν τακτικά μεταφέροντας κόσμο αρκετό προς και από παραλία. Όμορφη
η σημερινή μέρα, για βόλτα, καφέ και φαγητό, παρέα με την φθινοπωρινή λιακάδα. Τα καφέ στον
μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια και όλα τα μαγαζιά χωρίς πελατεία. Η πλατεία έχει πολύ κόσμο που
κάνει την βόλτα του στην Φθινοπωρινή πλατεία, κάθεται και πίνει τον καφέ του με την παρέα του
σε κάποιο από τα καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα κάτι που
ήθελα από τον Βενέτη, πέρασα από το παραδοσιακό, στην Ομήρου, πήρα λίγο ανθότυρα και γύρισα
σπίτι λίγο πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, σαλάτα με
ντομάτα και λίγο κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφο το απόγευμα, ηλιόλουστο, Φθινοπωρινό, με μπονάτσα
και καθαρό τον Αττικό ουρανό, έτοιμο να υποδεχθεί την πανσέληνο του Οκτώβρη. Σε λίγο θα
ανατείλει το φεγγάρι πίσω από τον Υμηττό. Το απόγευμα έγινε πολύ μικρό, γιατί νυχτώνει νωρίς.
Μίκρυνε πολύ ημέρα και συνεχίζει να μικραίνει καθημερινά. Παρέα με τον καφέ μου, διαβάζω
στο Ίντερνετ τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Είναι
η αγαπημένη μου ώρα η απογευματινή, μετά την μεσημεριανή ξεκούραση, όλες τις εποχές. Έτσι
και σήμερα και κάθε απόγευμα απολαμβάνω την απογευματινή ώρα παρέα με τα καναρίνια μου
και το Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Παρέα με τον καφέ, διαβάζω, γράφω και παρακολουθώ τα αθλητικά στο Sport24. Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ και ότι άλλο αθλητικό. Έκανα
και ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Μετά τις εννιά έτοιμος για να πάω την βόλτα μου
την βραδινή προς πλατεία. Σαββατόβραδο σήμερα. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία σιγά σιγά.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο και απόψε. Στην πλατεία όλα γεμάτα. Πλατεία, καφέ
και όλα τα μαγαζιά με σουβλάκια και κεμπάπ. Ο Σάββας γεμάτος και μέσα και έξω. Έκανα την βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Έντεκα η ώρα,
έφαγα ένα γιαούρτι με δυο κουταλιές μαρμελάδα και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα, τα αθλητικά
και ενημέρωσα την αθλητική μου σελίδα στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη....
ο Πανσέληνος του Οκτώβρη φωτίζει την Αττική Γη !!!!!!

No comments:

Post a Comment