Friday, October 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, βροχερό, με ψύχρα Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με συννεφιά της βροχής στον Αττικό
ουρανό και ψύχρα αρκετή από το ξημέρωμα. Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Τακτοποίησα
τα καναρίνια, που με περίμεναν και τα δυο, πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα
κριτσίνια για πρωινό και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Δέκα η ώρα και συννεφιά με σύννεφα τις
βροχής στον Αττικό Ουρανό ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται ντύσιμο καλό, Φθινοπωρινό, για προστασία
από κρυολόγημα. Βγήκα και πήγα μέχρι το φαρμακείο να πάρω το φάρμακο που μου χρωστούσαν
και μου το έφεραν σήμερα. Το πήρα και επέτρεψα σπίτι για να συνεχίσω τι μέρα μου. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το μανάβικο και πήρα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα.
Επέστρεψα σπίτι, έκοψα, καθάρισα, έπλυνα το κουνουπίδι και το έβαλα για βράσιμο. Ένα τέταρτο
και έτοιμο το κουνουπίδι. Τακτοποίησα την κουζίνα και κάθισα με τον καφέ μου και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και
συνεχίζω τι μέρα μου στο σπίτι, παρέα με τα καναρίνια. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το τηλέφωνο και
έτοιμος να βγω να πάω πλατεία για να κάνω τι βόλτα μου και λίγα ψώνια που θέλω από τον
Βασιλόπουλο τις πλατείας. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία, ντυμένος, καλά,
Φθινοπωρινά, γιατί έπιασε κρύο ξαφνικά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα μαγαζιά και
τα καφέ στο μεγάλο δρόμο που περνάν τα Τραμ όλα σχεδόν άδεια. Στην πλατεία πολύ λίγος
κόσμος κυκλοφορεί για βόλτα και για καθισιό στην πλατεία. Ελάχιστος κόσμος στα καφέ και στην
πλατεία λόγω αλλαγής του καιρού. Έκανα τι βόλτα μου στην ήσυχη και όμορφη πλατεία, κάθισα
λίγο, πήγα στον Βασιλόπουλο για τα λίγα ψώνια που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τι μέρα μου με το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με λουκάνικο,
τα τελευταία, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Φθινοπωρινό σήμερα το μεσημέρι, με ψύχρα
αρκετή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά και κάθισα στο Ίντερνετ για να περάσω το απόγευμα μου, με γράψιμο, διάβασμα
και ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις επτά η ώρα νύχτωσε κανονικά και ακούω,και γράφω
τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή
θα κάτσω σπίτι να δω τα νέα στην τηλεόραση και το παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Βραδιά και σήμερα
ποδοσφαιρική. Είναι όμορφα στο σπίτι αυτή την εποχή που έπιασε και ψύχρα Φθινοπωρινή.
Παρακολούθησα το παιχνίδι Αλκμααρ – ΠΑΟΚ από την Ολλανδία και πέρασα στο σπίτι μέχρι
λίγο πριν τις δέκα. Τελικό αποτέλεσμα Αλκμααρ – ΠΑΟΚ 1-1, με γκολ του Σαλπιγγίδη στις
καθυστερήσεις του αγώνα. Μπράβο στον ΠΑΟΚ, καλή συνέχεια Γιουρόπα Λίγκ. Δέκα η ώρα
και παρέα με τον καφέ μου που έφτιαξα πριν λίγο κάθισα στο Ίντερνετ και διαβάζω τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την
βραδιά σήμερα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment