Wednesday, October 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, Φθινοπωρινό, με καλοκαιρινό καιρό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, με λιακάδα φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα
κριτσίνια για πρωινό και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό. Πότισα
τις γλάστρες με λίγο νερό, κλάδεψα λίγο τα αρωματικά φυτά και σκούπισα τα μπαλκόνια για να
είναι καθαρά. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα λίγο
και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και ψώνισα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα και λίγο
μπρόκολο για τα καναρίνια. Στο γυρισμό για το σπίτι πήρα από τον φούρνο δυο γιαούρτια και λίγο
ψωμί και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο από νωρίς
κάθε πρωινό. Καθάρισα, έκοψα σε κομμάτια και έπλυνα το κουνουπίδι. Έτοιμο για βράσιμο.
Έντεκα η ώρα και έτοιμο το κουνουπίδι, για σαλάτα, μαζί με το μεσημεριανό φαγητό. Παρέα με
τον καφέ μου διαβάζω στο Ίντερνετ την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφο το πρωινό, Φθινοπωρινό, με ζέστη καλοκαιρινή.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το τηλέφωνο και έτοιμος να βγω για πλατεία. Πέρασε η αδελφή μου να με
δει για λίγο. Ήπιαμε από λίγες γουλιές καφέ, τα είπαμε για λίγο τα καθημερινά και έφυγε να πάει
σπίτι της. Βγήκα και εγώ να πάω μια βόλτα στην ηλιόλουστη Φθινοπωρινή πλατεία. Πέταξα τα
σκουπίδια στον κάδο σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία.
Όμορφη και η σημερινή μέρα, σχεδόν καλοκαιρινή, με ζέστη αρκετή. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία, στη λιακάδα, ψώνισα κάτι που ήθελα από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό λίγο μετά τις μία και μισή. Στην επιστροφή πέρασα από το Pets&Friends
και ψώνισα για τα καναρίνια μια σακούλα σπόρους για ξηρή τροφή. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία
για φαγητό μεσημεριανό. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια φρέσκα, σαλάτα με κουνουπίδι και τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Τα καναρίνια είναι μια χαρά. Όμορφο το απόγευμα
με δροσιά Φθινοπωρινή, άπνοια και καθαρό Αττικό Ουρανό. Επτά η ώρα και σκοτείνιασε.
Όμορφο βράδυ θα έχουμε σήμερα. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Στις οκτώ έχει ποδόσφαιρο. Παίζει η Εθνική μας στο
Γ. Καραϊσκάκης με το Λιχτενστάιν για τα προκριματικά του Παγκοσμίου κυπέλλου τις Βραζιλίας.
Θα το δω οπωσδήποτε. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, κάθισα να παρακολουθήσω την Εθνική.
Πρώτο ημίχρονο και η Εθνική μας προηγείται με 1-0, με γκολ του Σαλπιγγίδη. Καλή συνέχεια.
Λίγο πριν τις εννιά και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου, ακούγοντας μουσική
και τραγούδια. Πριν τις δέκα τέλειωσε το παιχνίδι της Εθνικής. Ελλάδα – Λιχτενστάιν 2-0.
Μπράβο στην Εθνική. Καλή συνέχεια για την πρόκριση. Δέκα η ώρα και κάθισα παρέα με τον
καφέ μου και το Ίντερνετ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η βραδιά η σημερινή, αλλά την πέρασα στο σπίτι
γιατί είναι η σημερινή ποδοσφαιρική βραδιά και κάθισα να την δω στο MEGA. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......
Από αύριο χαλάει ο καιρός, με βροχές και κρύο. Προσοχή χρειάζεται γενικά μέχρι να περάσει
η κακοκαιρία.....

No comments:

Post a Comment