Sunday, October 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό Σαββατιάτικο πρωινό με κρύο αρκετό Φθινοπωρινό.
Καλημέρα καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, με καιρό χειμωνιάτικο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Όσο περνούν οι μέρες αργεί να ξημερώνει. Η μέρα σιγά σιγά όλο και μικραίνει. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με
περίμεναν και τα δυο να τα περιποιηθώ. Τους έβαλα από λίγο μπρόκολο για φρέσκια τροφή και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό. Πότισα με λίγο νερό όλες τις γλάστρες , σκούπισα
τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Δέκα η ώρα και έφτιαξα τον
γαύρο τον Μαρινάτο που τον είχα στο ψυγείο από χθες με ξύδι και αλάτι χονδρό. Τους ξέπλυνα,
τους στράγγισα καλά και τους έβαλα στο γυάλινο μπολ, με ηλιέλαιο, να τους σκεπάζει και ψιλό
έκοψα σκόρδο και μαϊντανό. Σκέπασα το μπολ και το έβαλα στο ψυγείο. Καλό μεζέ. Παρέα με
τον καφέ μου κάθισα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα, όλα τα αθλητικά
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα και βγήκα για λίγα ψώνια και ψωμί
για το Σαββατοκύριακο. Όμορφη η μέρα, με λιακάδα και μπονάτσα, μόνο που έχει κρύο αρκετό.
Βγήκα καλά ντυμένος, μην κρυώνω και έκανα τα λίγα ψώνια μου. Πέρασα από τον φούρνο και
πήρα λίγο ψωμί για το διήμερο και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την μέρα μου. Έγραψα λίγο στο
Ίντερνετ, ενημέρωσα τις σελίδες μου και μετά τις δώδεκα και μισή, βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα τη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία. Σαββάτο πριν το μεσημέρι και τα καφέ, τα μαγαζιά όλα σχεδόν άδεια στον μεγάλο δρόμο.
Μόνο το Τραμ περνά με κόσμο προς Σύνταγμα και παραλία. Στην πλατεία αρκετός κόσμος πριν
το μεσημέρι, κάνει τι βόλτα του, κάθεται στην πλατεία και πίνει τον καφέ του στα καφέ γύρω από
την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Κρύο αρκετό και σήμερα με θερμοκρασίες του Χειμώνα. Ετοίμασα ένα
πιάτο με γαύρους, με ντομάτα, σαλάτα κουνουπίδι με φέτα τυρί, ένα αυγό βραστό το ασπράδι,
μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
τρυφερό και κάθισα στο Ίντερνετ για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Λίγο μετά τις επτά ήρθε
η αδελφή μου να με δει και μου έφερε κοτόπουλο με ντομάτα φρέσκια και μπάμιες στο φούρνο.
Τώρα έχω φαγητό για τις επόμενες δυο μέρες, να είναι καλά τα δικά μας τα παιδιά. Αύριο Κυριακή
θα φάω μια χαρά. Έφυγα η αδελφή μου λίγο πριν τις οκτώ και συνεχίζω το γράψιμο για την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σκοτείνιασε πριν τις οκτώ και κάνει
κρύο αρκετό. Δεν θα βγω σήμερα το βράδυ για βόλτα βραδινή, θα κάτσω σπίτι που είναι όμορφα,
ήσυχα και ζεστά. Θα δω λίγο τηλεόραση, τα νέα, τα αθλητικά και θα διαβάσω και θα γράψω στο
Ίντερνετ για τις σελίδες μου που είναι αρκετές. Ευκαιρία σήμερα και αύριο να τις ενημερώσω όλες
Ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Λίγο μετά τις οκτώ βλέπω τον αγώνα μπάσκετ για το κύπελλο
Ελλάδας Ηλυσιακός – Απόλλων Πάτρας, ρίχνω ματιές στην επικαιρότητα και στο ποδόσφαιρο.
Παίζει Πανιώνιος – Άρης στο γήπεδο του Πανιωνίου που είναι στη Γειτονιά μου κοντά.
Τελικό αποτέλεσμα Πανιώνιος – Άρης 1-2. Με ενημέρωση των σελίδων μου τέλειωσε η μέρα
και η σημερινή βραδιά. Όλα πήγαν καλά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, την πρώτη Κυριακή του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment