Tuesday, October 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, τελευταίας μέρας του Σεπτέμβρη με δροσιά Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη με πινελιές Φθινοπωρινές.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα, γιατί αργεί να ξημερώνει όσο περνούν οι μέρες.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Δροσιά του Φθινόπωρου και σήμερα. Μόνο που χρειάζονται βροχές για
να καθαρίσει ο τόπος και η ατμόσφαιρα από τις σκόνες. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε
πρωινό. Πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια, και σκούπισα για να είναι όλα καθαρά. Συμμάζεψα
το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και πριν τις δέκα πετάχτηκα μέχρι την μικροβιολόγο για να
κάνω μια εξέταση INR. Έχει περάσει ένας μήνας από την τελευταία εξέταση. Τέλειωσα στα
γρήγορα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τι μέρα μου. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο τις γωνίας και πήρα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι και παρέα με τον
καφέ μου κάθισα στο Ίντερνετ για ενημέρωση από την επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και
έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο 'Ίντερνετ. Όμορφη η μέρα η σημερινή με μπονάτσα
και δροσιά Φθινοπωρινή. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου και από την σκιά. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Όμορφη και η σημερινή μέρα με λίγη συννεφιά και
σχετική δροσιά. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου κόσμος αρκετός και στις στάσεις του
Τραμ μέχρι πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Στην πλατεία, Δευτέρα λίγο πριν
το μεσημέρι αρκετός κόσμος κάνει τι βόλτα του και πιο πολλοί κάθονται και πίνουν τον καφέ τους
με τις παρέες τους. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έβρασα 6 αυγά να γίνουν, σφιχτά, γιατί τρώω μόνο το ασπράδι
και ετοίμασα το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, με παρμεζάνα από πάνω,
σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα περιστέρια, τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο Ίντερνετ για ενημέρωση
από την επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Επτά η ώρα και συννέφιασε ο Αττικός ουρανός, με σύννεφα για βροχή. Μπορεί να
βρέξει πιο βράδυ. Λίγο μετά τις επτά και άρχισε να νυχτώνει κανονικά και εγώ στο σπίτι διαβάζω,
γράφω ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Οκτώ η ώρα και σκοτάδια.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω.
Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
εννιά, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι.
Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό και κάθισα να δω τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις
δέκα τέλειωσαν τα νέα και με τον καφέ μου κάθισα για ενημέρωση από το Ίντερνετ, από την
επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασα στο σπίτι
την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά.
Καλή ανατολή στον καινούργιο μήνα του Φθινόπωρου......

No comments:

Post a Comment