Wednesday, October 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, πραγματικά Φθινοπωρινό. Με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με τον ήλιο να ζεσταίνει την Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο για
πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα με
λίγο νερό τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι, άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπει ο ήλιος, η πρωινή δροσιά και ο καθαρός αέρας ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο, όσο κρυώνει ο καιρός. Είναι η καλύτερη μου παρέα και
τα δυο. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζονται για να μαγειρέψω φασολάδα που
μ αρέσει για το επόμενο τριήμερο. Ξέπλυνα καλά τα φασόλια που τα είχα για μούσκεμα και τα
έβαλα να βράσουν στην κατσαρόλα με μπόλικο νερό για 15 λεπτά. Μετά αλλαγή του νερού με
άλλο ζεστό νερό, πρόσθεσα λίγο λάδι, τα κρεμμύδια, τα καρότα και τον σέλινο, σκέπασα την
κατσαρόλα χαμήλωσα την φωτιά και άρχισα το σιγανό μαγείρεμα, λίγο πριν το τέλος έριξα
δυο κουταλιές πελτέ και τρεις ντομάτες φρέσκες τριμμένες , έριξα αλάτι και πιπέρι και συνέχισα
το μαγείρεμα μέχρι να χυλώσει η φασολάδα. Λίγο πριν τις δώδεκα τέλος μαγειρέματος. Δοκίμασα
την φασολάδα, απλά υπέροχη, όπως πάντα και καλά ψημένη. Τακτοποίησα την κουζίνα, έπλυνα
ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και έβρασα ένα κουνουπίδι για την σαλάτα μου. Λίγο μετά
τις δώδεκα έτοιμο το κουνουπίδι, έτοιμος και εγώ να βγω για την βόλτα μου την πρωινή στην
Φθινοπωρινή λιακάδα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνάνε τα
Τραμ πήγα πλατεία για να κάνω την βόλτα μου στη λιακάδα την φθινοπωρινή. Πέρασα από την
Vodafon στην Ομήρου και πλήρωσα τον λογαριασμό του κινητού τηλεφώνου και μετά ανέβηκα
πλατεία έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα κάτι που ήθελα και γύρω στις δυο
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Αρκετός κόσμος στην πλατεία για βόλτα, ψώνια και
για καφέ με την παρέα. επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο, βαθύ, με φασολάδα, σαλάτα με κουνουπίδι
και λίγες ελιές,φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο τις γωνιάς και ψώνισα λίγα
ακτινίδια για να έχω όλη τη βδομάδα και δυο γιαούρτια από τον φούρνο και επέστρεψα σπίτι.
Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς την δύση, άρχισε να νυχτώνει πριν τις επτά, μικραίνει
η μέρα συνεχώς. Παρέα με τον καφέ, κάθισα, άνοιξα το κομπιούτερ μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω στο σπίτι την βραδιά. Θα βγω για βόλτα
πλατεία μετά τις δέκα. Όμορφη η βραδιά, Φθινοπωρινή, με φεγγαράδα, μπονάτσα και καθαρό τον
Αττικό Ουρανό. Όμορφη βραδιά για βόλτα, πλατεία η με το Τραμ παραλία. Έκανα ένα καφέ
δροσερό Jacombs και κάθισα να δω τις ειδήσεις μετά τις εννιά στον ΣΚΑΪ. Είδα τα αθλητικά και
τον καιρό, μικρό καλοκαιράκι είπε για τον καιρό η μετεωρολόγος και λίγο μετά τις δέκα βγήκα να
πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Ελάχιστος κόσμος από και προς πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ χωρίς κόσμο και τα μαγαζιά τις νύχτας στον μεγάλο δρόμο. Η ομήρου
άδεια, λίγο μετά τις δέκα, εκτός από τα σουβλάκια του Λευτέρη. Η πλατεία λίγο κόσμο και όλα
τα καφέ και τα μαγαζιά γύρω από την πλατεία. Στον Βενέτη που πέρασα κανείς πελάτης. Έκανα
την βόλτα μου, απλά, σιγά σιγά και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι μετά τις έντεκα για να
συνεχίσω την βραδιά μου, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Κάθισα παρέα
με τον καφέ μου και την ησυχία του σπιτιού και γράφω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό παρέα με το μικρό καλοκαιράκι.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......

No comments:

Post a Comment