Monday, October 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό Κυριακάτικο πρωινό, Φθινοπωρινό, με λιακάδα και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη πού είναι η πρώτη Κυριακή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με κρύο αρκετό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής, ήπια δυο γουλιές καφέ
και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα με λίγο
νερό τις γλάστρες, σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα.
Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και έβρασα 6 αυγά να γίνουν σφιχτά γιατί
τρώω μόνο το ασπράδι. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασα το πρωινό στο σπίτι, με τις δουλειές τις πρωινές και γράψιμο διάβασμα ακούγοντας
και γράφοντας μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Όμορφος ο καιρός μόνο που έχει
κρύο αρκετό το πρωινό. Προσοχή λοιπόν για κάποιο κρυολόγημα. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για βόλτα πρωινή προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο που περνά το Τραμ όλα σχεδόν άδεια Κυριακή πριν το μεσημέρι.
Η πλατεία γεμάτη, σήμερα Κυριακή. Όμορφη η πλατεία τις Κυριακές κάθε εποχή, έτσι και σήμερα.
Πολύς κόσμος κάνει τι βόλτα του και κάθεται στην πλατεία και στα καφέ. Όμορφη η μέρα και
με κρύο για την εποχή, λιακάδα και όμορφη μπονάτσα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα για λίγο
πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Ζέστανα το φαγητό, έβαλα ένα πιάτο γαύρους με ντομάτα
και πιπεριά τους τελευταίους, σαλάτα κουνουπίδι με λαδάκι και λεμόνι, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά λίγο μετά τις δυο, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά
σιγά προς την δύση. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο Ίντερνετ και διαβάζω την επικαιρότητα,
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα, ήπια δυο γουλιές καφέ
και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Ο ήλιος και η μέρα έδυσαν για σήμερα, κάνουν ανατολή στο
άλλο ημισφαίριο που τους περιμένει. Αύριο πάλι σ εμάς θα ανατείλουν από νωρίς το πρωινό.
Πίνω τον καφέ μου γουλιά γουλιά και γράφω ενημερώνοντας τις σελίδες μου. Μισή ώρα μετά
τις επτά σκοτείνιασε κανονικά. Η μέρα συνεχίζει να μικραίνει καθημερινά. Οκτώ η ώρα χάπια
βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω και θα κάνω και την βόλτα μου εδώ κοντά στους δρόμους τις γειτονιάς.
Βγήκα μετά τις οκτώ και πήγα τους δικούς μου να δω. Κάθισα ήπια τον καφέ μου σιγά σιγά είπαμε
τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα κάνοντας μια βόλτα στην γειτονιά και επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά με τα αθλητικά. Κυριακή βράδυ και αθλητικά. Έτσι γίνεται
κάθε Κυριακή στις δέκα. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα καφέ Jacobs και κάθισα να παρακολουθήσω
τα αθλητικά. Κυριακή σήμερα Αθλητική. Παρακολούθησα όλα τα ελληνικά αθλητικά, διάβασα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου και έτσι πέρασα την σημερινή Κυριακάτικη μέρα και βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, παρέα με την δροσιά του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment