Friday, October 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης Φθινοπωρινό, με βροχή, κρύο και αέρα πολύ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη. Χρειάζεται προσοχή γιατί άλλαξε ο καιρός.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν
και τα δυο όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα τα μπαλκόνια και
συμμάζεψα το σπίτι. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα μου για
πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα και παρέα με τον καφέ κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Άλλαξε ο καιρός και χρειάζεται προσοχή. Κάνει κρύο και φυσάει αρκετά.
Χρειάζεται καλό ντύσιμο αν βγεις έξω για ψώνια και βόλτα πλατεία για καφέ. Δώδεκα η ώρα και
έτοιμος, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για την βόλτα μου και για λίγα ψώνια.
Συννεφιά της βροχής στα βορινά της Αττικής Γης και κάνει ψύχρα αρκετή. Λίγος κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά από και προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο χωρίς κόσμο. Στην πλατεία
κόσμος αρκετός κάθεται στα καφέ και πολύ λίγος κάνει την βόλτα του. Πήγα στου Βασιλόπουλου
που είχε αρκετό κόσμο, ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ, πέρασα
από τον Βενέτη, ψώνισα κάτι που ήθελα, είπα ένα γεια στα παιδιά και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγο πριν τις δυο και έρχεται βροχή, συννέφιασε ο Αττικός ουρανός.
Ευτυχώς μόλις έφτασα σπίτι άρχισε να βρέχει σιγά σιγά. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα
με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί που πήρα από τον Βενέτη και
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλο τρυφερό
μαρουλιού και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Η βροχή πέρασε και η μέρα συνεχίζει με
λιακάδα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών. Λίγο πριν τις επτά και άρχισε να σκοτεινιάζει
σιγά σιγά. Έβγαλα από την κατάψυξη το κρέας που θα μαγειρέψω αύριο να ξεπαγώσει σιγά, σιγά
και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και νύχτωσε κανονικά.
Συνεχίζω το απόγευμα μου γράφοντας, διαβάζοντας, ακούγοντας μουσική. Όμορφη η βραδιά
με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και σχεδόν άπνοια. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και είμαι
έτοιμος να βγω να πάω τους δικούς μου να δω. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πήγα μέχρι τους
δικούς μου να δω. Σήμερα πήγα στα πρώτα μου ξαδέλφια να δω, την Μάνια που μένει στην Αγγλία
και την Σοφία. Πολύ όμορφη η βραδιά με φεγγαράδα μοναδική στον Αττικό ουρανό. Κάθισα τα
είπαμε τα καθημερινά και όλα μας τα νέα και λίγο μετά τις εννιά χαιρέτησα τις ξαδέρφες μου
και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου και να παρακολουθήσω τον αγώνα του ΠΑΟ με
την Λιέτουβος Ρίτας που παίζει στην Φινλανδία για την Ευρωλίγκα. Έκανα ένα καφέ δροσερό
Jacombs και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι. Στα διαλείμματα τις μετάδοσης από το
Sport24 ρίχνω ματιές στην επικαιρότητα, διαβάζω τα μηνύματα και αν χρειαστεί απαντάω και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Τελικό αποτέλεσμα του αγώνα
Λιέτουβος Ρίτας – Παναθηναϊκός 84-83.....Κρίμα. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά, στο σπίτι, με ησυχία και δροσιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......

No comments:

Post a Comment