Wednesday, August 14, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ζωής.....


Αν γεννήθηκα για να ζήσω κάτι διαφορετικό πρέπει να μάθω τι και για τι
Εκεί που συναντάω τις ανάγκες του κόσμου
Εκεί βρίσκεται η αποστολή μου στη Ζωή
Εκεί πηγαίνω και εγώ, κάθε πρωινό, στην καθημερινότητα της Ζωής
Για να συναντώ τις ανάγκες του κόσμου και να κανονίζω την πορεία μου στην Ζωή
Από μικρός άρχισα να ταξιδεύω με τα φτερά τα δικά μου στο πέλαγος της Ζωής
Σαν τα Αλμπατρός που ταξιδεύουν συνεχώς στον Ωκεανό του Νοτιά
Γράφοντας προσφέρω μια πινελιά ομορφιάς και μια καινούργια νότα ζωής στη Ζωή μου
Μ αρέσει να φωτογραφίζω την Ζωή με την οπτική ματιά την δικιά μου
Κάθε φορά που ανοίγω τα μάτια μου αντικρίζω κάτι το διαφορετικό
Η Ζωή χωρίς μεράκι είναι Ζωή χωρίς ουσία, χωρίς γεύση δημιουργίας

No comments:

Post a Comment