Tuesday, August 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην τελευταία Δευτέρα του Αυγούστου και του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό με δροσιά αρκετή. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα την κουζίνα
και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Σήμερα το μενού έχει γαλέο, με κρεμμύδι,
ντομάτα, φρέσκα μυρωδικά από τις γλάστρες μου, δυο πατάτες κομμένες σε φέτες, λίγη φέτα
ψιλοκομμένη, μια κουταλιά μουστάρδα. Όλα αυτά τα βάζω στην κατσαρόλα και όταν ψηθεί το
κρεμμύδι και οι πατάτες το φαγητό είναι έτοιμο. Εννιά η ώρα και αρχή με σοτάρισμα του κρεμμυδιού, τις πατάτες και την ντομάτα χοντροκομμένη. Στη συνέχεια βάζω όλα τα άλλα που
χρειάζονται και λίγο νερό και καλό μαγείρεμα. Λίγο μετά τις δέκα το φαγητό θα είναι έτοιμο. Με
σιγανό μαγείρεμα. Αυτό είναι το μυστικό. Λίγο μετά τις δέκα έτοιμο το φαγητό. Ετοιμάστηκα και
βγήκα για να πάω μέχρι τον Βερόπουλο να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Βγήκα πήρα το ΤΡΑΜ και σε δυο λεπτά ήμουν για τα ψώνια μου. Η στάση είναι απέναντι από το Βερόπουλο.
Ψώνισα αυτά που ήθελα και ξανά με το ΤΡΑΜ επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου.
Από τον Βερόπουλο ψώνισα ένα βασιλικό σε μικρή γλάστρα και όταν επέστρεψα τον μεταφύτεψα
σε μεγαλύτερη γλάστρα. Του έβαλα λίγο λίπασμα και τον πότισα με λίγο νερό. Τακτοποίησα τα
ψώνια, έπλυνα τις ντομάτες και τις έβαλα σε ένα μπολ. Έκοψα το πεπόνι σε μικρά κομμάτια και
το έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσει σιγά σιγά. Όσο μεσημεριάζει όλο και πιο ζέστη έχει. Σήμερα
δεν έχει βόλτα προς πλατεία. Θα κάτσω σπίτι να διαβάσω, να γράψω και να ακούσω μουσική και
τραγούδια. Έτσι πέρασε σήμερα το πρωινό στο σπίτι. Δυο η ώρα και ώρα για φαγητό μεσημεριανό.
Έβαλα ένα πιάτο γαλέο της κατσαρόλας, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή
μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την
κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Πριν πάω για ξεκούραση έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά να δροσίσει το σπίτι σιγά σιγά. Ζέστη σήμερα και έξω και στο σπίτι. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και σταμάτησα τα
κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει καθαρός απογευματινός αέρα και ν αλλάξει του
σπιτιού η ατμόσφαιρα. Έπλυνα τα πιατικά, τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα
λίγα κομματάκια πεπόνι δροσερό που έχω στο ψυγείο, πήρα τον καφέ μου τον Ελληνικό και
έκατσα να διαβάσω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου
στο Ίντερνετ. Στο σπίτι έχει όμορφη δροσιά απογευματινή, η ώρα είναι λίγο μετά τις επτά και
γράφω, διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Κάθε μέρα όλο και μικραίνει
η μέρα. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τη δύση, η ώρα πλησιάζει οκτώ. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Ζεστή η αποψινή βραδιά. Άπνοια γενική χωρίς καθόλου δροσιά. Το βράδυ πριν
πάω για ύπνο θα βάλω τα κλιματιστικά σε λειτουργία να δροσίσουν το σπίτι. Δέκα η ώρα και
έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου την βραδινή μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος στα μαγαζιά της νύχτας. Η πλατεία γεμάτη από κόσμο.
Όλοι ψάχνουν για λίγη δροσιά. Όμορφα είναι στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο
και στις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Με την επιστροφή έβαλα σε
λειτουργία τα κλιματιστικά, έφαγα ένα γιαούρτη με λίγα κομμάτια από δροσερό πεπόνι που το
έχω στο ψυγείο και με τον καφέ παρέα και δροσερό νερό κάθισα και έριξα μια ματιά στα μηνύματα
στην επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment