Tuesday, August 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας. Καλή βδομάδα τ Αυγούστου.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό με αρκετή δροσιά και αέρα δροσερό που φυσά από
τον Βοριά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα το καναρίνι
όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες νωρίς το πρωινό για να έχουν δροσιά την ώρα
την μεσημεριανή που έχει πάντα ζέστη. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα
το σπίτι όπως κάθε πρωινό που πάντα είναι δροσερό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Προετοιμασία
για το σημερινό μαγείρεμα. Σήμερα έχει το μενού, κρέας με πατάτες στην κατσαρόλα, με μπόλικη
νόστιμη σάλτσα. Εννιά η ώρα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και ψώνισα ότι χρειάζομαι για το
σημερινό φαγητό. Λίγες πατάτες, ντομάτες, δυο πιπεριές πράσινες και λίγο μαϊντανό. Επιστροφή
σπίτι και συνέχεια προετοιμασίας. Δέκα η ώρα και έναρξη μαγειρέματος, με σοτάρισμα των
κρεμμυδιών των πιπεριών και του κρέατος που το έχω έτοιμο κομμένο. Το μαγείρεμα συνεχίζεται σε μέτρια φωτιά. Λίγο πριν το τέλος, 20 λεπτά, θα ρίξω και τις πατάτες και έτοιμο το φαγητό.
Πριν τις 12, τέλος το μαγείρεμα. Το δοκίμασα και είναι καλό ψημένο και νόστιμο. Σε τρεις μέρες
πάλι μαγείρεμα. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω για να κάνω τις δουλειές της ημέρας. Καλά
είναι σήμερα έξω, έχει λίγη δροσιά Αυγουστιάτικη. Πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι το Φάληρο στην τράπεζα μου για ενημέρωση και μετά πάλι με το Τραμ ήρθα πλατεία και έκανα κατάθεση στην
άλλη τράπεζα μου. Έκανα μια μικρή βόλτα στην πλατεία, λίγος κόσμος, όλοι πάνε για μπάνιο
και παραλία για δροσιά και καφέ. Τα Τραμ που πήγα Φάληρο και γύρισα πλατεία ήταν γεμάτα.
Κάθισα λίγο πλατεία και στις μία και μισή επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο κρέας με πατάτες μπόλικες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο
καναρίνι μου του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, του έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού, ήπια
το χάπι μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα δεν έβαλα καθόλου τα κλιματιστικά.
Είχε ζέστη, αλλά λογική, για καλοκαιρινή σαιζόν. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έχει αεράκι δροσερό που έρχεται από το
Βοριά. Έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, ήπια δυο
γουλιές καφέ και κάθισα για να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα από το Ίντερνετ και να
ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Σήμερα όλη μέρα μέχρι πριν λίγο δεν είχα Ίντερνετ.
Τώρα όλα είναι εντάξει. Συμβαίνει αυτό, όχι τακτικά. Γίνεται αναβάθμιση από τον ΟΤΕ. Εννιά
η ώρα και έχει όμορφη δροσιά, γράφω, διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ.
Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω τη βόλτα μου την βραδινή προς την πλατεία μια που έχει και
δροσιά πολύ όμορφη. Από πεζοδρόμοι μεριά, του μεγάλου δρόμου, πήγα μέχρι πλατεία για την
βόλτα μου την βραδινή, την Αυγουστιάτικη. Τα καφέ και τ άλλα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο
δρόμο όλα σχεδόν άδεια. Μέχρι και ο μεγάλος δρόμος άδειος από αυτοκίνητα, από και προς
παραλία και Αθήνα. Το Τραμ περνά μόνο με κόσμο αρκετό μέσα. Η πλατεία με πολύ λίγο
κόσμο, μα κάθεται η να κάνει βόλτα στην πλατεία. Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας με λίγο κόσμο.
Κάθισα να φάω παγωτό και ήμουν σχεδόν μόνος. Το μόνο καλό ήταν η δροσιά που είχε σήμερα.
Έκανα μια πολύ όμορφη βραδινή βόλτα σήμερα. Λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά μου. Στην επιστροφή για το σπίτι μόνος μου ήμουν σήμερα από πεζοδρόμιο
μεριά. Όσο πλησιάζουμε για την γιορτή της Παναγίας όλο και πιο λίγος κόσμος θα μείνει στην
πόλη. Όλο και πιο λίγο κόσμο θα συναντώ στην βόλτα μου προς και από την πλατεία. Αυτό
γίνεται κάθε χρόνο τον 15 Αύγουστο. Μετά όλοι σιγά σιγά θα γεμίσουν την μεγάλη πόλη και θα
αρχίσουν και πάλι τα καθημερινά της καθημερινότητας. Επιστροφή στο σπίτι με αρκετή δροσιά.
Έφαγα ένα γιαούρτη με λίγα κομμάτια δροσερά από πεπόνι και κάθισα να γράψω και να διαβάσω.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment