Thursday, August 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης με δροσιά Αυγουστιάτικη από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο δροσερό νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό, που με περίμενε ήσυχο με υπομονή. Έριξα από λίγο νερό
σε όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα τα μπαλκόνια μου, τακτοποίησα την κουζίνα
και συμμάζεψα το σπίτι πρωί πρωί πριν πιάσει η ζέστη. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και βγήκα για λίγο να πετάξω την σακούλα με τα σκουπίδια. Έξω έχει αρκετή
δροσιά τώρα το πρωινό. Ανέβηκα στο σπίτι και συνέχισα το πρωινό μου. Έβρασα 6 αυγά για να
έχω όλη τη βδομάδα και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο
και ψώνισα λίγα κρεμμύδια, μερικές ντομάτες ,δυο σκόρδα και ένα πεπόνι μικρό. Επιστροφή σπίτι
και τακτοποίηση τα ψώνια. Άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο δροσερό και τους έβαλα
ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό. Έκοψα το πεπόνι σε μικρά κομμάτια και τα έβαλα στο ψυγείο
μέσα σε ένα μπολ για να δροσίσουν. Στο σπίτι έχει ακόμα δροσιά. Κάθισα με τον καφέ μου τον
πρωινό και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και βγήκα να πάω μέχρι πλατεία για να πάρω
ψωμί επειδή ο φούρνος μου έκλεισε λόγω διακοπών για λίγες μέρες. Τώρα θα πηγαίνω στο Βενέτη
για ψωμί, στην πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία, από την σκιά με καπέλο και γυαλιά
ηλίου. Έχει ζέστη αρκετή όσο μεσημεριάζει. Θέλει προσοχή. Σήμερα έχει και λαϊκή αγορά θα
περάσω μια βόλτα στο γυρισμό για το σπίτι. Πήγα πλατεία σήμερα από τον μέσα δρόμο και όχι
από τον μεγάλο δρόμο που περνά το Τραμ γιατί έχει πιο πολύ σκιά. Έκανα τη βόλτα μου πλατεία,
κάθισα λίγο πήρα ψωμί από τον Βενέτη και πέρασα από την Λαϊκή να ρίξω μια ματιά. Πήρα λίγες
ντομάτες και λίγο μαϊντανό και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία για το μεσημεριανό φαγητό.
Ζέστη αρκετή έχει όσο μεσημεριάζει. Επιστροφή στο σπίτι, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα με τυρί και ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στο καναρίνι μια ματιά, του άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή στη δροσιά του σπιτιού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και ετοιμάστηκα να πάω παραλία με το Τραμ, στη Μαρίνα Αλίμου για φωτογράφιση την
Αυγουστιάτικη Πανσέληνο. Λίγο πριν τη δύση του ήλιου ήμουν στην Μαρίνα και φωτογράφιζα
περιμένοντας την Πανσέληνο να φανεί πάνω από τον Υμηττό. Φάνηκε το φεγγάρι πάνω από τον
Υμηττό, λαμπερό, στον Αττικό ουρανό, λίγο πριν τις εννιά. Φωτογράφισα αρκετά, πήρα το Τραμ
και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να τακτοποιήσω την φωτογραφική μηχανή και να
πιω τα χάπια μου τα βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και δέκα η ώρα βγήκα και πήγα την βόλτα μου
την βραδινή προς πλατεία μια που έχει απόψε μαζί με την Πανσέληνο του Αυγούστου και δροσιά.
Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία, που είχε κόσμο αρκετό στα μαγαζιά της νύχτας και επέστρεψα
σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του αυγουστιάτικου καλοκαιριού....

No comments:

Post a Comment