Sunday, August 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό Σάββατο του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού με δροσιά πρωινή.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγούστου, τελευταίου μήνα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια λίγο γάλα δροσερό για πρωινό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα όλο το σπίτι και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια.
Δροσιά έχει σήμερα αρκετή από νωρίς το πρωί. Συννεφιασμένος είναι ο Αττικός ουρανός στο
Βοριά της Αττικής και φυσάει αέρα δροσερό. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πετάχτηκα στο φούρνο
και πήρα ψωμί για το διήμερο. Επέστρεψα στα γρήγορα και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι με
διάβασμα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη
η μέρα σήμερα με αρκετή δροσιά και πολύ λίγο κόσμο να κυκλοφορεί. Λίγο πριν τις έντεκα και
ο κόσμος που έχει μείνει στην πόλη άρχισε από νωρίς το πρωί να πηγαίνει παραλία για δροσιά,
πρωινό μπάνιο και καφέ. Εγώ στο σπίτι γράφω, διαβάζω και ακούω μουσική και τραγούδια.
Η ώρα πλησιάζει 12 και έτοιμος να βγω βόλτα πρωινή προς την πλατεία μια πού έχει σήμερα
λίγη δροσιά από το πρωί. Από το πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα μέχρι πλατεία σιγά,
σιγά. Πολύ λίγος κόσμος και κίνηση από και προς πλατεία στον μεγάλο δρόμο που περνά το Τραμ.
Μόνο τα Τραμ προς παραλία έχουν κόσμο αρκετό. Όλοι πάνε για δροσιά στη θάλασσα και μπάνιο.
Στην πλατεία ελάχιστος κόσμος κάθεται η κάνει την βόλτα του. Όλα τα καφέ είναι άδεια. Μέχρι
και ο Βασιλόπουλος τις πλατείας είναι σχεδόν άδειος. Απουσιάζει ο κόσμος όλος, από Δευτέρα
θα αρχίσουν να επιστρέφουν σιγά σιγά όλοι. Ψώνισα στα γρήγορα στον Βασιλόπουλο έκανα μια
βόλτα πλατεία και δυο η ώρα επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημέριασε και
άρχισε η ζέστη. Με την επιστροφή στο σπίτι έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να αρχίσει
να δροσίζει το σπίτι, να φάω και να ξεκουραστώ ευχάριστα με δροσιά και όχι με ιδρώτα. Ετοίμασα
ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί δροσερό.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά,
έριξα μια ματιά στο καναρίνι μου, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στο καναρίνι. Σταμάτησα τη λειτουργία των
κλιματιστικών και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας για αλλαγή της ατμόσφαιρας του σπιτιού. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να παρακολουθήσω τους αγώνες από
τη Μόσχα για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Αύριο τελειώνουν οι αγώνες με την τελετή της
λήξης. Όμορφα ήταν. Ο στίβος είναι πολύ όμορφος. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ζέστη έχει
αρκετή με άπνοια γενική. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να τους δω. Μισή ώρα μετά τις οκτώ πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα χυμό και
ένα ποτήρι κρύο νερό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα
σπίτι να δω αν όλα είναι εν τάξει. Τώρα χρειάζεται προσοχή γιατί πολύς κόσμος απουσιάζει και
τα περισσότερα σπίτια απλά είναι κλειστά. Έβαλα στο ψυγείο το πεπόνι που μου δώσανε, έβαλα
σε λειτουργία τα κλιματιστικά και βγήκα λίγο μετά τις δέκα για την βραδινή μου βόλτα. Από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος και κίνηση στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία
ελάχιστος κόσμος κάνει τη βόλτα του και κάθεται να απολαύσει την όμορφη βραδιά. Τα μαγαζιά
τις νύχτας όλα σχεδόν άδεια. Από Δευτέρα θα αρχίσει να έρχεται ο κόσμος που θα γυρίσει από
τις διακοπές του καλοκαιριού. Κάθισα λίγο πλατεία και στις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα κρύο καφέ και κάθισα παρέα με την όμορφη δροσιά
του σπιτιού να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε το πρωινό και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment