Wednesday, August 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με δροσιά πρωινή Αυγουστιάτικη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό με δροσιά πρωινή αρκετή. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας πρωινός στο σπίτι για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα το καναρίνι μου,
που με περίμενε όπως κάθε πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Οκτώ
η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια λίγο γάλα δροσερό για
πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου και έβαλα στο καναρίνι ένα κομμάτι
μπρόκολο δροσερό και τρυφερό. Προς το παρόν, λίγο πριν τις δέκα, έχει αρκετή δροσιά. Να δούμε
το μεσημέρι όταν θ ανέβει ο ήλιος για να μεσουρανήσει. Πετάχτηκα μέχρι τον Βερόπουλο από
πεζοδρόμιο μεριά και ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι. Ψώνισα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα
Στάθη, λίγα ακτινίδια, που τρώω ένα κάθε μέρα και λίγο ανθότυρο φρέσκο. Τέλειωσα γρήγορα
γιατί δεν είχε καθόλου κόσμο και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι τη στάση του σπιτιού μου.
Τακτοποίησα τα ψώνια, άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο πιο δροσερό και κάθισα
παρέα με τον καφέ μου τον πρωινό να συνεχίσω τη μέρα μου στο σπίτι που έχει ακόμα δροσιά
αρκετή. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και
από την σκιά, με καπέλο και γυαλιά ηλίου. Ζέστη και σήμερα λίγο μετά την μεσουράνηση του
ήλιου. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Τα περισσότερα μαγαζιά άδεια από πελατεία. Πολύς
κόσμος ακόμα απουσιάζει από την μεγάλη πόλη, βρίσκεται σε κάποια παραλία η νησί στο πέλαγος
το Ελληνικό. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα χωρίς κόσμο, ορισμένα είναι κλειστά. Η πλατεία
άρχισε σιγά σιγά να έχει κόσμο αρκετό που έρχεται για καφέ, παγωτό η αναψυκτικό. Έκανα τη
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα λίγο ψωμί από τον Βενέτη και λίγο πριν τις δυο γύρισα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή και λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το
σπίτι σιγά σιγά. Έκλεισα τις τζαμόπορτες και ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα με τυρί και
λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι κρύα μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στο καναρίνι και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά,
και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
δυο γουλιές από τον πρωινό Ελληνικό καφέ και άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο πιο
δροσερό. Του έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό, για να τσιμπολογάει και παρέα με τον καφέ
κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ, ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε
προς τη δύση όλο και δροσίζει. Καλά είναι στο σπίτι πάντα τα απογέματα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και κάθισα στο σπίτι μέχρι λίγο πριν τις δέκα που βγήκα για τη βόλτα
μου την βραδινή προς την πλατεία. Ήπια τον καφέ μου τον απογευματινό και έγραψα μουσική και
τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και την επικαιρότητα και λίγο
πριν τις δέκα έτοιμος και βγήκα για την βόλτα μου. Όμορφη η βραδιά αλλά χωρίς καθόλου δροσιά.
Άπνοια και ζέστη αρκετή, με φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Αύριο είναι η πανσέληνος του
Αυγούστου. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Όλα τα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο
με πολύ λίγο κόσμο. Η πλατεία έχει κόσμο αρκετό. Έχει παντού κόσμο, στα μαγαζιά της νύχτας,
στη βόλτα και σχεδόν γεμάτη η πλατεία. Επέστρεψαν αρκετοί από τις διακοπές τους και μέχρι
το τέλος της βδομάδας θα επιστρέψουν όλοι στη μεγάλη πόλη. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα
λίγο στην πλατεία και έντεκα η ώρα επέστρεψα στο σπίτι. Μόλις επέστρεψα έβαλα τα κλιματιστικά
σε λειτουργία για να δροσίσει το σπίτι και να μπορέσω να κάτσω και να κοιμηθώ ευχάριστα.
Πήρα μια δροσερή πορτοκαλάδα ΕΨΑ και κάθισα για να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment