Sunday, August 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού τ Αυγούστου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα παρέα με την πρωινή Αυγουστιάτικη δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έψησα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό που με
περιμένει με υπομονή να του καθαρίσω το κλουβί και να του αλλάξω το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό και να του βάλω φρέσκια τροφή, μπρόκολο και ένα φύλλο μαρουλιού για να αρχίσει
να τσιμπολογά και να τιτιβίζει σιγά σιγά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια
και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό. Τακτοποίησα την κουζίνα, μάζεψα το σπίτι και πότισα
όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Μεταφύτεψα ένα βασιλικό σε πιο μεγάλη γλάστρα, τον πότισα
και τον έβαλα στο απάνεμο μπαλκόνι μπροστά από εκεί που είναι το καναρίνι. Λίγο μετά τις οκτώ
έβαλα το πλυντήριο για μια πλύση που θα μου πάρει δυο ώρες. Παρέα με τον καφέ κάθισα και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ και στο face. Λίγο μετά τις δέκα πλυντήριο και πλύση τέλος. Τα άπλωσα στην
απλώστρα και τα έβαλα στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν. Έτοιμος για να βγω και να πάω για
λίγα ψώνια πρωινά. Πήγα πρώτα στον φούρνο και πήρα ψωμί για το Σαββατοκύριακο και στην
επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγες ντομάτες και ένα μικρό πεπόνι. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έκοψα το πεπόνι και το έβαλα στο ψυγείο να δροσίσει, έπλυνα τις
ντομάτες και τις έβαλα σε ένα ταψάκι για συντήρηση στη δροσιά της κουζίνας. Έβαλα ένα φύλλο
μαρουλιού στο καναρίνι και παρέα με το Ίντερνετ γράφω και διαβάζω συνεχίζοντας τη μέρα μου
στο σπίτι. Λίγο μετά τις 12, πριν βγω, έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Μεσημέρι και άρχισε η ζέστη. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά, από την σκιά πήγα σιγά σιγά στην πλατεία. Κόσμος πουθενά, όλα άδεια τα μαγαζιά και στο
μεγάλο δρόμο και στην πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και επέστρεψα
στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο
γιαούρτια για να έχω το Σαββατοκύριακο. Επιστροφή στο σπίτι που είναι άψογα δροσερό.
Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με τυρί, λίγους γαύρους μαρινάτους για μεζέ, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά παρέα με τη δροσιά του σπιτιού, μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του έβαλα ένα φύλλο μαρούλι
τρυφερό, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα να δω τον Μαραθώνιο γυναικών
από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου που γίνεται στη Μόσχα. Λίγο μετά τις τρεις πήγα για
μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, άνοιξα τις
τζαμόπορτες και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και κάθισα να
γράψω, να διαβάσω και να δω στίβο, παγκόσμιο πρωτάθλημα από τη Μόσχα που μεταδίδει η ΔΤ
Δημόσια Τηλεόραση. Όλα μια χαρά από την Μόσχα και άσε τους συνδικαλιστές και τα συνδικάτα
να κάθονται στο Μέγαρο της Αγίας Παρασκευής και να βλέπουν τους αγώνες. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση όλο και δροσίζει. Για να δούμε το
βράδυ θα έχει δροσιά, η θα χρειαστώ κλιματιστικά. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Κάθισα τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, ήπια ένα χυμό και έφυγα
για να συνεχίσω τη βόλτα μου προς πλατεία λίγο πριν τις δέκα. Δεν δρόσισε καθόλου και σίγουρα
πρέπει να βάλω τα κλιματιστικά μόλις επιστρέψω από πλατεία. Πήγα τη βόλτα μου σιγά σιγά,
αλλά ίδρωσα πηγαίνοντας προς πλατεία και μετά επιστρέφοντας προς το σπίτι. Πολύ λίγος κόσμος
παντού. Άδεια η πλατεία και σχεδόν όλα τα μαγαζιά. Λίγο πριν τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τι βραδιά μου. Έκλεισα τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να
δροσίσει το σπίτι για να μπορέσω να καθίσω και να κοιμηθώ αργότερα. Έγραψα, διάβασα και
ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασα τη μέρα και την Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι η Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment