Thursday, August 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης τ Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα τ Αυγούστου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό με σχετική δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σταμάτησα τα κλιματιστικά,
άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας και δροσιά πρωινή στο σπίτι και συνέχισα τις
δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, μια που έχω σήμερα να
μαγειρέψω, πότισα όλες τις γλάστρες στις βεράντες και τακτοποίησα το κανάρι μου που με
περίμενε υπομονετικά να του καθαρίσω το κλουβί, να του αλλάξω το πόσιμο νερό με άλλο πιο
δροσερό και να του βάλω φρέσκια τροφή μπρόκολο και ένα φύλλο μαρουλιού. Αυτό γίνεται
κάθε πρωινό. Ζέστη θα κάνει σήμερα γιατί έχει αεράκι σχεδόν ζεστό που έρχεται από το Βοριά.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια ένα ποτήρι φρέσκο γάλα δροσερό
και άρχισα ετοιμασία για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει για το επόμενο τετραήμερο
γιουβέτσι με κριθαράκι, με ποντίκι. Λίγο μετά τις εννιά άρχισα το μαγείρεμα με σοτάρισμα του
κρεμμυδιού και στη συνέχεια του κρέατος. Δέκα η ώρα και το μαγείρεμα συνεχίζεται σε μέτρια
φωτιά. Πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί μέχρι την Παρασκευή και
6 αυγά να τα κάνω βραστά. Επέστρεψα στα γρήγορα, έριξα μια ματιά στο φαγητό και συνέχισα
τη μέρα μου στο σπίτι. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμο το φαγητό. Έβρασα μια κούπα κριθαράκι για
3-4 λεπτά, το έριξα μέσα στην κατσαρόλα μαζί με το κρέας και την σάλτσα που είναι έτοιμα και
έτοιμο το γιουβέτσι, νόστιμο και καλό ψημένο. Έσβησα την φωτιά, έπλυνα όλα τα σκεύη που
χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, τακτοποίησα την κουζίνα και κάθισα παρέα με τον καφέ και
την δροσιά και έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα. Το μεσημέρι δεν βγήκα
γιατί έχει ζέστη αρκετή. Κάθισα στη δροσιά του σπιτιού και γράφω, διαβάζω και ακούω μουσική
και τραγούδια. Άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο δροσερό και του έβαλα καινούργιο
φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού. Λίγο μετά τις δυο ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με
Παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυράκι, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί δροσερό και
έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια
ματιά στο καναρίνι και πήγα για ανάπαυση παρέα με την δροσιά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα τα κλιματιστικά
και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας για αλλαγή ατμόσφαιρας. Έχει ζέστη
αρκετή ακόμα έξω, μέχρι ο ήλιος και η μέρα να πάνε στη δύση. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα για
να ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Επτά η ώρα και άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με δροσερό. Του
έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες στα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Περιμένω να δροσίσει σιγά σιγά όσο βραδιάζει. Ήπια τα χάπια μου και έτοιμος
να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς
μου. Κάθισα ήπια ένα χυμό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και σιγά, σιγά
επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι εντάξει. Έξω όσο βραδιάζει κάνει ζέστη, όμορφη η βραδιά
με καθαρό ουρανό και φεγγαράδα, αλλά έχει ζέστη αρκετή. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι, έκλεισα τις τζαμόπορτες και βγήκα για τη βόλτα μου την βραδινή προς
την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Κόσμος καθόλου, από και προς πλατεία. Όλα τα μαγαζιά τις
νύχτας άδεια και αρκετά κλειστά. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος κάθεται η κάνει τι βόλτα του.
Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας με πολύ λίγο κόσμο. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και μετά
τις δέκα και μισή επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τι βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι που έχει
δροσίσει με τα κλιματιστικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου γιατί ίδρωσα τώρα που ερχόμουν
σπίτι, έχει αρκετή ζέστη έξω, χάθηκε η δροσιά. Άνοιξα μια πορτοκαλάδα, ΕΨΑ, δροσερή και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment