Monday, August 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......

Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγούστου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή Αυγουστιάτικη δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε πρωινό, συμμάζεψα
το σπίτι, πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια πρωί πρωί και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια λίγο γάλα δροσερό και συνεχίζω το πρωινό της Κυριακής
στο σπίτι, παρέα με την δροσιά και την κούπα με τον καφέ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα στο Ίντερνετ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δροσιά
έχει σήμερα από το πρωί. Φυσάει αεράκι δροσερό από τον Βοριά. Δώδεκα κοντεύει η ώρα. Σε λίγο
θα βγω να πάω την Κυριακάτικη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Όσο μεσημεριάζει έχει και ζέστη πιο
πολύ. Φυσάει τώρα από το βοριά αεράκι ζεστό. Δεν είναι για βόλτα με την ζέστη αυτή. Κόσμος
καθόλου και σήμερα από πεζοδρόμιο μεριά, όλα τα μαγαζιά χωρίς κόσμο. Η πλατεία άδεια σχεδόν.
Τα καφέ όλα χωρίς κόσμο. Κανείς δεν κάθεται στην πλατεία, ούτε κάνει βόλτα. Έκανα τη βόλτα μου στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις μία. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά να
δροσίσει το σπίτι και κάθισα με τον καφέ μου και διαβάζω τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Δύο η ώρα και όμορφη δροσιά στο σπίτι.
Έβαλα ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, το τελευταίο, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κόκκινο δροσερό κρασί και έφαγα μια χαρά. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά και καθάρισα μια κούπα ξερά φασόλια, τα ξέπλυνα καλά και τα έβαλα να μουλιάσουν
σε μπόλικο νερό μέχρι το πρωινό. Αύριο το μενού έχει για μαγείρεμα φασολάδα για το επόμενο
τετραήμερο. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι καθαρός
αέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ζέστη είχε όλο το μεσημέρι, τώρα είναι επτά
η ώρα και όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση σιγά σιγά δροσίζει. Παρέα με τον καφέ
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Μπονάτσα, άπνοια, καθαρός ο Αττικός ουρανός με φεγγαράδα και σχετική καλοκαιρινή δροσιά.
Καλή είναι η σημερινή Κυριακάτικη βραδιά του Αυγούστου. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία για τη βόλτα μου την βραδινή. Κόσμος
λιγοστός από και προς πλατεία. Πάντως ο κόσμος άρχισε την επιστροφή για να πάει στις
δουλειές του, αύριο Δευτέρα. Στο μεγάλο δρόμο λίγος κόσμος σε όλα τα μαγαζιά της νύχτας.
Αρκετά είναι κλειστά λόγω διακοπών. Από αύριο σιγά σιγά θα ανοίξουν όλα. Στην πλατεία, λίγος
κόσμος παντού. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και στις έντεκα η ώρα επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω την Κυριακάτικη βραδιά μου και να παρακολουθήσω ποδόσφαιρο και όλα
τα αθλητικά. Δροσιά έχει αρκετή απόψε. Καλά είναι στο σπίτι χωρίς κλιματιστικά. Άνοιξα μια
δροσερή λεμονάδα ΕΨΑ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Ρίχνω πότε πότε ματιές στο παιχνίδι Παναθηναϊκός- Παναιτωλικός
Τελικά ο Παναθηναϊκός κέρδισε με 2-0. ήταν καλύτερος. Έτσι πέρασε η Κυριακή. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment