Saturday, August 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλή Παρασκευή τ Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού τ Αυγούστου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, χωρίς δροσιά πρωινή Αυγουστιάτικη. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια
δυο γουλιές, καφέ και τακτοποίησα το καναρίνι μου που με περίμενε υπομονετικά. Ζέστη έχει
από νωρίς το πρωί με ελαφρό αεράκι ζεστό. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι
πρωί πρωί πριν πιάσει η ζέστη η πολύ. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και
ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια
πρωί πρωί και σκούπισα τα μπαλκόνια. Λίγο μετά τις οκτώ και μισή άνοιξα την τηλεόραση για να
παρακολουθήσω από τη Μόσχα τους αγώνες από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Είδα τους
πρωινούς αγώνες μέχρι τις έντεκα, ξυρίστηκα και έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ, στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Μεσημέρι πια λίγο μετά
της 12 και η ζέστη είναι αρκετή. Έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
για ν αρχίσει να δροσίζει το σπίτι για να μπορέσω να φάω και να ξεκουραστώ με δροσιά. Έτοιμος
για να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία να δω τι γίνεται σήμερα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος παντού. Η κίνηση στους δρόμους της πόλης
ελάχιστη. Τα μαγαζιά σχεδόν άδεια όλα και η πλατεία χωρίς κόσμο. Η ζέστη είναι αρκετή από
νωρίς το μεσημέρι. Χρειάζεται καπέλο και γυαλιά για τον ήλιο. Ψώνισα κάτι που χρειαζόμουν και
μπρόκολο για το καναρίνι, έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο μετά τις μία
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη δροσιά στο σπίτι από τα κλιματιστικά.
Ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι με κριθαράκι και παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι δροσερό κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με
άλλο πιο δροσερό και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση παρέα με την όμορφη δροσιά του σπιτιού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και παρέα με τον καφέ μου τον απογευματινό κάθισα να παρακολουθήσω τους αγώνες από τη
Μόσχα, από το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σε λίγο τελειώνει
η σημερινή μετάδοση. Αύριο πάλι, Σάββατο από νωρίς το πρωί. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις
γλάστρες για να κρατήσουν την δροσιά το βράδυ και παρέα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο
Ίντερνετ. Ζέστη έχει στο σπίτι παρ όλο που έχω ανοιχτά όλες τις τζαμόπορτες. Ζέστη έχει και έξω
με καθαρό τον Αττικό ουρανό, άπνοια σχεδόν και φεγγαράδα. Λίγο πριν τις δέκα έτοιμος για να
βγω την βόλτα μου την βραδινή να δω αν θα δροσίσει έστω και λιγάκι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Κόσμος πουθενά, κίνηση πολύ μικρή και στο μεγάλο δρόμο. Πολύς
κόσμος βρίσκεται εκτός πόλης. Από Δευτέρα θα αρχίσουν να μαζεύονται σιγά σιγά. Όλα τα
μαγαζιά της νύχτας άδεια η κλειστά. Στην πλατεία κάθονται η κάνουν βόλτα λιγοστοί. Ένας από
τους λιγοστούς είμαι και εγώ. Έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο πλατεία και έντεκα η ώρα γύρισα
σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Φυσάει αρκετά αλλά όχι δροσερά. Στο σπίτι το κλιματιστικό
κάνει καλή δροσιά και κάθεσαι με άνεση για γράψιμο, διάβασμα και αργότερα για ύπνο. Πήρα
από το ψυγείο ένα κουτάκι πορτοκαλάδα ΕΨΑ και κάθισα για διάβασμα επικαιρότητα, μηνύματα
και γράψιμο στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment