Wednesday, August 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού που φεύγει σιγά σιγά και πηγαίνει
στο άλλο ημισφαίριο του πλανήτη Γη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την
πρωινή Αυγουστιάτικη δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα
το γραφείο μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και σκούπισα όλο το σπίτι με την ηλεκτρική σκούπα, μια που άλλαξα τη σακούλα που
μαζεύεται η σκόνη και καθάρισα το φίλτρο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα παξιμάδια
του λαδιού και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα
και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών στο Ίντερνετ. Προς το παρόν έχει δροσιά στο σπίτι ακόμα. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα
μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή στο σπίτι και
συνέχεια της μέρας με διάβασμα, γράψιμο παρέα με μουσική και τραγούδια. Δώδεκα η ώρα και
έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι πλατεία σιγά, σιγά από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Έχει
ζέστη αρκετή έξω πριν ακόμα μεσημεριάσει και ανέβει ο ήλιος για να μεσουρανήσει. Λίγος κόσμος
από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Όλοι προτιμούν το Τραμ παρά τον ήλιο και την
ζέστη. Λίγος κόσμος γενικά και στην πλατεία σήμερα. Ο Βασιλόπουλος που πήγα να ψωνίσω κάτι
λίγα, με πολύ λίγο κόσμο, που κάνει και λίγα ψώνια όπως και εγώ. Τα εντελώς απαραίτητα. Όλοι
τώρα προσέχουν για να έχουν να περάσουν τον μήνα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
Εγώ πήρα ένα πακέτο με 6 αυγά, ένα πακέτο βούτυρο και ένα πακέτο μανιτάρια για το μεθαυριανό
φαγητό που θα φτιάξω. Ψώνισα κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Με την επιστροφή στο σπίτι έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά να
δροσίσουν το σπίτι και ετοίμασα ένα πιάτο γαλέο στην κατσαρόλα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο
ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά στην δροσιά του σπιτιού. Μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο
σπίτι καθαρός απογευματινός Αυγουστιάτικος αέρας δροσερός και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δροσιά άρχισε να έχει πριν την δύση του ήλιου
και της μέρας. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά ο ήλιος και η μέρα πάνε για δύση. Έτοιμος για να
βγω, να πάω να δω για λίγο τους δικούς μου. Ζέστη απόψε με άπνοια. Πήγα στους δικούς μου
κάθισα λίγο, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και
επέστρεψα σπίτι να δω αν όλα είναι εν τάξει. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα για να πάω πλατεία να δω
ποδόσφαιρο ΠΑΟΚ – Σάλκε για την πρόκριση στο τσάμπιον λιγκ. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα
πλατεία, πήρα ένα παγωτό και είδα το ματς. Τελικά ο ΠΑΟΚ έχασε από την Σάλκε με 3-2 και
προκρίθηκε για τους ομίλους του Champions League. Ο ΠΑΟΚ θα πάει στο Europa League.
Καλή συνέχεια στον ΠΑΟΚ. Επιστροφή στο σπίτι λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Έβαλα σε λειτουργία
τα κλιματιστικά γιατί έχει ζέστη και μέσα και έξω απ το σπίτι και κάθισα με τον καφέ μου να
διαβάσω τα αθλητικά, τα μηνύματα και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έφαγα
ένα γιαούρτη δροσερό και συνέχισα τη βραδιά μου μέχρι μετά τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment