Monday, August 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, τελευταίας, του καλοκαιριού του Αυγούστου.
Καλό πρωινό στην τελευταία Κυριακή του Αυγούστου με δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα παρέα με την πρωινή δροσιά του Αυγούστου. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι πρωί, πρωί που έχει δροσιά. Οκτώ
η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Σκούπισα τα μπαλκόνια, πότισα όλες τις γλάστρες και
έφαγα λίγα κριτσίνια πίνοντας και ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Εννιά η ώρα
παρέα με τον καφέ και την Κυριακάτικη δροσιά, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Πρωινό Κυριακής με άπνοια και δροσιά.
Σήμερα είναι η μέρα για παραλία, για μπάνιο, δροσιά και καφέ πρωινό κοντά στο κύμα. Και στην
Μαρίνα του Φλοίσβου για καφέ δεν είναι καθόλου άσχημα, είναι μοναδικά για πρωινό καφέ. Σε
λίγο φεύγω για μια βόλτα στην παραλία. Έντεκα η ώρα και άρχισε από νωρίς η ζέστη σήμερα.
Βγήκα και με το Τραμ κατέβηκα παραλία στον Μπάτη στο Παλαιό Φάληρο. Ζέστη έχει και εδώ.
Δεν φυσά καθόλου. Μόνο μέσα στη θάλασσα έχει δροσιά σήμερα. Πολύς κόσμος στον Μπάτη.
Τα γνωστά τα παιδιά παίζουν ρακέτα. Έκανα τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την Μαρίνα του Φλοίσβου. Αρκετός κόσμος παντού. Στην Μαρίνα όλοι κάθονται μέσα στα καφέ με
τα κλιματιστικά. Λίγα κότερα και γιοτ έχουν επιστρέψει μέχρι τώρα. Πήρα ένα παγωτό από την
Δωδώνη και κάθισα έξω κοντά στα κότερα και απόλαυσα την ομορφιά τις μαρίνας. Μία η ώρα
και πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πολύ όμορφη η βόλτα, παρ
όλη τη ζέστη. Ίδρωσα λιγάκι αλλά δεν πειράζει. Επιστροφή στο σπίτι, έκανα ένα ντους και έβαλα
σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα τις
τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι και να ανανεωθεί η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Όμορφη δροσιά έχει στο σπίτι όσο προχωρά το απόγευμα. Έριξα λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες
να δροσίσουν μετά την ζέστη του μεσημεριού και κάθισα με τον καφέ μου τον πρωινό και διαβάζω
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ
η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Όμορφη βραδιά σήμερα,
με μπονάτσα, φεγγαράδα και δροσιά Αυγουστιάτικη. Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω για τη βόλτα
μου την βραδινή από πεζοδρόμιο μεριά για πλατεία. Βγήκα και σιγά σιγά πήγα πλατεία για την
βόλτα μου την Κυριακάτικη. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου. Λίγο κόσμο σε όλα τα μαγαζιά της νύχτας. Έχει κόψει πολύ η κίνηση σε όλα
τα μαγαζιά. Στην πλατεία είναι όμορφα όπως πάντα. Με αρκετό κόσμο παντού. Στα μαγαζιά, στην
πλατεία και στην βόλτα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία, είδα και λίγο ματς
από ποδόσφαιρο και λίγο πριν τις έντεκα επέστρεψα σπίτι. Άπνοια έξω και ζέστη αρκετή έχει.
Με την επιστροφή στο σπίτι, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και
να κοιμηθώ ευχάριστα. Έφαγα ένα γιαούρτη, πήρα μια δροσερή πορτοκαλάδα και κάθισα και
διαβάζω τα αθλητικά, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και καλή βδομάδα του αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment