Thursday, August 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με αυγουστιάτικη πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι πρωί, πρωί που έχει δροσιά καλή.
Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα
λίγα παξιμάδια λαδιού, ένα ακτινίδιο και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό. Αρκετή δροσιά
έχει τώρα το πρωινό. Το μεσημέρι γύρω στις τρεις βλέπουμε. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα
τα φίλτρα από τα κλιματιστικά. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δέκα η ώρα και έβρασα 6 αυγά για να
έχω έτοιμα να τρώω, ένα, κάθε μεσημέρι μόνο το ασπράδι. Έβαλα τα φίλτρα στα κλιματιστικά
και έτοιμα για λειτουργία. Λίγο μετά τις έντεκα και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι. Άρχισε σιγά
σιγά η μεσημεριανή ζέστη να έρχεται. Έτοιμος να βγω τη βόλτα μου την πρωινή μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Σήμερα Τετάρτη έχουμε και λαϊκή αγορά στη γειτονιά.
Θα περάσω να ρίξω μια ματιά τώρα που θα βγω και θα πάω πλατεία. Είναι στο δρόμο μου.
Λίγο μετά τις δώδεκα, από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα προς πλατεία. Ζέστη αρκετή
και σήμερα με λιγοστό κόσμο από και προς την πλατεία και την λαϊκή που αρχίζει από την γωνιά
του σινέ Φιλίπ. Λίγος κόσμος στην πλατεία και στα μαγαζιά. Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία,
κάθισα για λίγο στη σκιά, αλλά παντού έχει ζέστη. Πέρασα από τον Βενέτη και πήρα μια μερίδα
γεμιστά με ρύζι, ντομάτα, πιπεριά με πατάτες και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Στην επιστροφή πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, πήρα λίγες ελιές και παξιμάδια του
λαδιού, έριξα μια ματιά στην λαϊκή, πήρα ένα ματσάκι μαϊντανό και επέστρεψα σπίτι από την σκιά
από το πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις μία και ζέστη αρκετή. Έβαλα τα κλιματιστικά σε λειτουργία και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες, σαλάτα με
τυρί, λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά παρέα με την δροσιά του
σπιτιού, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση απογευματινή. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριού.
Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος αέρας απογευματινός.
Έχει ζέστη αρκετή ακόμα έξω και θα έχει και το βράδυ όπως όλα δείχνουν. Άπνοια γενική και ζέστη στην Αττική Γη. Πήρα τον καφέ μου και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις επτά κάθισα για να δω τον
αγώνα μπάσκετ Ελλάδα – Λιθουανία από το ΟΑΚΑ για το τουρνουά Ακρόπολης στην ΔΤ.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Συνεχίζει να έχει ζέστη αρκετή, παρ όλο που νύχτωσε δεν λέει
να δροσίσει καθόλου. Παρακολούθησα το μπάσκετ μέχρι λίγο πριν τις εννιά.
Ελλάδα – Λιθουανία 80-62. Καλά έπαιξαν τα παιδιά τα δικά μας. Καλή συνέχεια. Παρέα με τον
καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Απόψε
θα έχει ζέστη μέχρι αύριο το ξημέρωμα. Δέκα η ώρα και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι λιγάκι και να μπορέσω να κοιμηθώ. Βγήκα να πάω μια βόλτα μικρή για
να αλλάξω παραστάσεις. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι σχεδόν πλατεία σιγά σιγά. Λίγος
κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο, τα μαγαζιά, της νύχτας, σχεδόν άδεια όλα. Λίγο
μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Στην ΔΤ έχει ποδόσφαιρο αλλά δεν
φαίνεται καλά, κάτι φταίει. Δεν έχει εικόνα καλή, δεν έχει πολλές φορές σήμα καθόλου. Κάθισα
στη δροσιά του σπιτιού, έγραψα, διάβασα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά η σημερινή. Αύριο θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment