Monday, August 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής της πρώτης του Αυγούστου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και σταμάτησα
τα κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η δροσιά του πρωινού και ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έχει το πρωί όμορφη δροσιά. Μακάρι να κρατήσει όλη μέρα. Έριξα
μια ματιά στο καναρίνι και το τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Του άλλαξα το πόσιμο νερό με
άλλο δροσερό και του έβαλα ένα κομμάτι μπρόκολο για να τσιμπολογάει. Πότισα όλες τις
γλάστρες στα μπαλκόνια και τα σκούπισα λιγάκι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα
κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι φρέσκο γάλα για πρωινό. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και κάθισα
παρέα με τον καφέ και την πρωινή Κυριακάτικη δροσιά και διάβασα την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Είναι η πιο όμορφη ώρα
του Κυριακάτικου πρωινού. Λίγο μετά τις δέκα και εξακολουθεί να είναι όμορφη και δροσερή
η Αυγουστιάτικη Κυριακή. Είμαι στο σπίτι. Γράφω διαβάζω, ενημερώνω τις σελίδες μου και
ακούω μουσική και τραγούδια. Δώδεκα η ώρα και άρχισε να κάνει ζέστη αρκετή. Φυσάει
αεράκι ζεστό από τον βοριά και η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 35 βαθμούς στη σκιά. Θέλει
προσοχή αυτές τις ώρες εκτός κλιματιστικού. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά και βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα στην πλατεία να δω τι γίνεται και να κάνω
την βόλτα μου την Κυριακάτικη. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Έχει ζέστη αρκετή και
φυσάει ζεστός αέρας από τον Βοριά. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο άδεια. Έχουν πάει όλοι για
παραλία. Τα Τραμ περνάνε σχεδόν γεμάτα από και προς παραλία. Η πλατεία με λίγο κόσμο
στη βόλτα και σε όλα τα καφέ και στα μαγαζιά με παγωτό. Ακόμα και ο Βενέτης άδειος που
συνήθως τέτοια ώρα έχει κόσμο. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία στην σκιά,
πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό από τον Βενέτη και λίγο μετά τις μία επέστρεψα
στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φακές, τις τελευταίες, σαλάτα με
τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι δροσερό κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει καθαρός αέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έπλυνα τα
μεσημεριανά πιατικά και έβαλα ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού στο καναρίνι και του άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό. Παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
στην επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η ώρα πήγε επτά και συνεχίζει
να έχει ζέστη, 35 βαθμούς στη σκιά. Έβγαλα από την κατάψυξη ½ κιλό κρέας να ξεπαγώσει σιγά
σιγά για να το μαγειρέψω αύριο. Θα το κάνω με πατάτες στην κατσαρόλα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τη δύση και όσο θα βραδιάζει μπορεί και να
δροσίσει. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να πάω να δω για λίγο τους δικούς μου. Πήγα, ήπια ένα
χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά και μισή έφυγα και επέστρεψα
στο σπίτι για να ρίξω μια ματιά πριν πάω τη βόλτα μου στην πλατεία. Ζέστη αρκετή έχει με
ζεστό αέρα να φυσά από τον Βοριά. Παρ όλο που περπάτησα σιγά σιγά μέχρι το σπίτι, ίδρωσα.
Όλα εν τάξει στο σπίτι και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου την βραδινή. Πριν βγω έβαλα τα
κλιματιστικά να δροσίσουν το σπίτι και όταν από την βόλτα μου επιστρέψω να το βρω δροσερό.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι την πλατεία. Όλα τα καφέ στον μεγάλο δρόμο
είναι άδεια από πελατεία και ορισμένα κλειστά. Στην πλατεία λίγος κόσμος για βόλτα, καφέ,
παγωτό και πιοτό. Λίγος κόσμος κάθεται και στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου σιγά σιγά
γιατί ιδρώνεις αν περπατάς γρήγορα, κάθισα λίγο στην πλατεία μήπως και δροσίσει, αλλά τίποτα
και λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη Σαββατιάτικη βραδιά. Όμορφη δροσιά
έχει στο σπίτι. Άνοιξα ένα αναψυκτικό δροσερό και κάθισα να ενημερώσω τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στην καινούργια Αυγουστιάτικη βδομάδα......

No comments:

Post a Comment